czwartek, 24 września 2015

Konkurs z Pantene - weź udział i wygraj nowość - Odżywkę w piance!

Kilka dni temu pisałam Wam o nowości Pantene - Odżywce w piance - KLIK, obiecałam konkurs a wiec dziś przyszedł na niego czas!

Mam dla 10 osób tę właśnie nowość a w zasadzie zestaw czyli 2 odżywki -Aqua Light i Intensywna Regeneracja! - macie ochotę je wypróbować? zapraszam do konkursu, dokończcie zdanie - "chciałabym/chciałbym aby moje odżywka do włosów..." i spełnijcie poniższe warunku!

Udział w rozdaniu będą mogły brać osoby które publicznie obserwują blog a także osoby które "Lubią"  fan page bloga na Facebooku. Jeśli zarówno obserwujesz bloga jak i "lubisz" FP wypełnij formularz2 razymasz podwójną szansę!A co dokładnie musisz zrobić aby wygrać??
  • Odpowiedz w formularzu na pytanie "chciałabym/chciałbym aby moje odżywka do włosów..."
  •  Jeśli jesteś publicznym obserwatorem bloga: w formularzu zgłoszeniowym podaj nick obserwatora publicznego bloga
  • Jeśli „lubisz” stronę bloga na portalu społecznościowym Facebook – w formularzu zgłoszeniowym podaj imię i nazwisko/nick, pod którym „Lubisz” bloga oraz polub post konkursowy na FB, napisz komentarz „Biorę udział” i jeśli chcesz udostępnij publicznie na swoim koncie ogłoszenie konkursowe. 
  • podaj w formularzu aktualny adres e-mail.


Link do rozdania na facebooku - klik


Rozdanie trwa do 10.10.2015 do 23:59.




Nagrodą jest zestaw - odżywka w piance Aqua Light i Intensywna Regeneracja

Zwycięzcy wyłonieni zostaną poprzez losowanie a wyniki zostaną ogłoszone na blogu w ciągu 7 dni. Nagroda zostanie przesłana na podany adres w ciągu miesiąca od jego otrzymania - nie podlega wymianie/reklamacji. Wszelkie próby oszustwa będą oznaczały dyskwalifikacje!! Jeśli nie jesteście osobami pełnoletnimi spytajcie rodziców czy możecie wziąć udział i w razie wygranej udostępnić mi swój adres. Wysyłka tylko na Polskę.

7 komentarzy:

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.