niedziela, 21 września 2014

Nowa odsłona piaskowych lakierów czyli Wibo Granite Sand.


Kilka dni temu pokazałam na fb bloga dwa nowe nabytki lakierowe a że, zwróciły na siebie uwagę postanowiłam pokazać nieco dokładniej jak wyglądają. Długo wahałam się zanim kupiłam pierwszy piaskowy lakier, wszyscy się już nimi ekscytowali a ja odkryłam je dłuuugo po czasie. Spodobały mi się i nawet kilka zagościło na dłużej w moich lakierowych zbiorach. Jakiś czas temu dostałam wiadomość od koleżanki która pracuje w Rossmannie, że pojawi się ciekawa limitowanka lakierów Wibo. Z braku czasu zawitałam dopiero niedawno do tej sieciowej drogerii i wybrałam dwa kolory z serii Granite Sand.


Za nieco ponad 7zł kupujemy lakier o pojemności 8,5 ml.


Chwilę zastanawiałam się jakie kolory wybrać. Ostatnio lubuję się raczej w jasnych, nudziakowych lakierach. Wybrałam kolor nr 5 czyli jasny krem wpadający w brzoskwinkę/łososia oraz nr 1 czyli jasny fiołkowy fiolet.


Lakier ma specyficzną piaskową strukturę, która uwydatnia się jak lakier dokładnie wyschnie. Efekt bardzo przypomina mi papier ścierny. Widać, że paznokieć jest chropowaty jakby pokryty piaskiem.


Już jedna warstwa daje zadowalający efekt, dwie dają dość grubą warstwę, która przypomina błoto na palcach - pamiętacie jak w dzieciństwie błoto zasychało na paznokciach? - to właśnie taki efekt. Ja nakładam jedną dość grubą warstwę i jak dla mnie efekt jest ok. Trwałość jest dość dobra, najszybciej lakier wyciera się na końcówkach.


Czy warto go kupić? Sama nie wiem, jest to dość specyficzny lakier a wykończenie jakie daje nie każdej z Was się spodoba. Bardziej podoba mi się ten jaśniejszy, żałuję kupna tego fioletowego bo moje dłonie wyglądają dość trupio.

Widziałyście te lakiery? zaciekawiła Was ta seria?

49 komentarzy:

  1. Miałam dzisiaj w dłoniach jeden z tych lakierów i w sumie nie kupiłam, ale to może i lepiej :D. Są spoko ale chyba jednak wolę klasyczna strukture :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa bardzoooo specyficzne i nie kazdy z takimi paznokciami bedzie czul sie komfortowo.

      Usuń
  2. Całkiem ładny, ale jakoś piaski mi się lekko znudziły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam piąteczkę, która wygląda kropka w kropkę jak nasz nadbałtycki piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten fioletowy, ale mam jasną karnację, więc obawiam się efektu trupka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba bardzo ! Muszę dorwać je oba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze taki jasny braz - taka rozbielona kawa - pewnie pieknie by wygladal na paznokciach :)

      Usuń
  6. Ja kupiłam ten jaśniutki i po Twoich zdjęciach żałuję, że nie skusiłam się jeszcze na ten fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fioletowy jest fajny ale jaśniejszy podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za fakturowanymi lakierami, wolę gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakupiłam i żałuję, nie podoba mi się to wykończenie, szybko zmyłam po pomalowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej kolezace z pracy tez sie nie spodobal wiec wiem ze zdania beda podzielone :)

      Usuń
  10. Kurcze no.. Na niektórych blogach mi się podobają a na innych zaś nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy ile warstw sie nalozy. Mi sie podobaja tylko przy jednej :)

      Usuń
  11. mam wersję brązową i bardzo mi się podoba, mam zamiar kupić jeszcze wersję nudziakową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten jasny wygląda jak prawdziwy piasek ;) i nawet mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz je widzę, ale ten jasny bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam te same kolory i dla mnie są genialne ;) Bardzo udana kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem ladne nowosci. mam ten jasny jeszcze nie probowalam ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten w beżu bardziej do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam lubię piaski wszelkiej maści, więc mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie dzisiaj wrzuciłam do koszyka ten z numerkiem 5 :) Na razie jestem zadowolona, chociaż zauważyłam, że z pozoru piękne buteleczki są dosyć niepraktyczne w użytku...

    OdpowiedzUsuń
  19. prawie sie skusiłam ostatnio ale jednak dobrze że nie wziełam bo efekt podoba mi sie srednio :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kremowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No wiesz!Trupio wyglądają Twoje ręcę? No co Ty! Wyglądają prześlicznie! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobaja mi sie takie lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te lakiery wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne odcienie! Oba! Bardzo lubię efekt piaskowy na paznokciach, sama jednak z reguły takie lakiery omijam szerokim łukiem z obawy przed zmywaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trafiłem tutaj po Twoim poście i też bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zainteresowałaś mnie bardzo tym nude. W sumie wzięłam go bardziej z ciekawości, ale nie żałuje ani trochę :) podoba mi się struktura, chociaż trzeba się do niej przyzwyczaić, bo na początku trochę denerwuje... Ale jestem bardzo, bardzo zadowolona z zakupu i może zdecyduje się na jakiś inny kolor :)
    Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Struktura jest bardzo ciekawa, ale pytanie, jak lakier zachowuje się w praktyce, podczas codziennych czynności.

    Siutkowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. But all of the areas do not receive this type of high
    speed internet signal, and in ann attempt to find a service that is superior to dial up connections, you will likely have to
    sesrch in a few different places. With most of the world going online, it is becoming essential to have
    the internet in both hokes and businesses.
    The internet has also changed how peoplke go about repairung theirs cars.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.