sobota, 8 listopada 2014

Sobota z Yankee Candle - Pink Dragon Fruit.

 
Sobota! Kolejny wieczór z Yankee Candle! Tym razem
Pink Dragon Fruit.


Nigdy nie jadłam Pitaji zwanej też smoczym owocem. Piłam kiedyś sok i pamiętam, że był bardzo smaczny. Wosk wybrałam losowo. Przez opakowanie nie było czuć zapachu tzn nie na tyle abym wcześniej zainteresowała się tym woskiem. Niestety był to błąd - po rozpakowaniu poczułam niesamowity zapach!


Długo myślałam z czym mogę go porównać ale nic konkretnego nie przychodzi mi na myśl. Zapach jest przepiękny, trochę kwiatowy ale nie mdły. Bardzo przypadł mi do gustu i na stałe u mnie zagości. Gorąco Wam go polecam.

 
Wosk możecie kupić w sklepie internetowym Goodies.pl

Jeśli macie ochotę na ten wosk albo inne produkty Yankee Candle mam dla Was Kod zniżkowy do wykorzystania na Goodies.pl!

Kod upoważnia do 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty Yankee Candle. Ważny jest do końca 31.12.2014 i jest wielokrotnego użytku. Kod to: SMIETI



Napiszcie koniecznie czy tak mieliście ten wosk albo podzielcie się swoim ulubionym zapachem - a już za tydzień opiszę Wam kolejny wosk :)

8 komentarzy:

  1. Ojj zapach musi być naprawdę piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i chyba zaraz sobie odpalę, bo jestem ciekawa jak pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na "sucho" ten zapach mnie nie zachwycił za to po odpaleniu- przepiękny zapach drogich perfum :) Bardzo intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachy owocowe mniej mi pasują, wolę bardziej aromatyczne orientalne nuty albo świeże morskie. A woski zdecydowanie lepsze niż świece bo są bardziej wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie owocowe, słodkie nuty i jestem mega ciekawa Twojego wosku! Przepiękne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.