niedziela, 24 lipca 2011

Makijaż - palekta - Sleek Monaco - niedzielny makijaż turkusowo-granatowy.


Postanowiłam że od czasu do czasu gdy będę mieć czas [czas czas czas..] postaram dodawać się jakieś makijaże. Trzeba wiedzieć że mistrzynią w tym nie jestem a na co dzień wole mieć mniej niż więcej. Zresztą makijaż to indywidualna sprawa każdego - dla jednych tusz to dużo dla innych to minimum. A żeee pojawiły się prośby o makijaże to coś tam postaram się zmalować - sama przy tym ćwicząc ;)

Dziś makijaż niedzielny - zrobiony na wypad obiadowy do Rodziców x 2 [Rodzonych i nabytych tzn Teściów - nie lubię tego słowa]. Od razu dodam że nie przepadam za niebieskim kolorem ale ten turkus i granat z paletki sleeka przypadł mi do gustu. O dziwo nie zgasiły mojego turkusowego koloru oka. Makijaż dość szybki. Nie użyłam podkładu ale na twarzy mam filtr który jakiś czas temu kupiłam - sprawdza się super. Od razu możecie zobaczyć jak wygląda na rzęsach tusz z Mary Kay który ostatnio testuje!

Użyłam 3 kolorów - turkusowego przy wewnętrznym kąciku, granatu na zewnętrzny. Kreskę zrobiłam fioletem i nim także rozcierałam 2 wcześniejsze cienie. Na dolną powiekę delikatna kreska też tym fioletem - mało ją widać ale taki efekt chciałam uzyskać. Nic trudnego.


Co użyłam:


Wcześniej użyłam kremu z filtrem [Klik] - cały czas go testuje ale spisuje się bardzo fajnie :)

- paletka sleek Monaco - [Klik]
- róż - hean 272 - recenzja już wkrótce - bardzo go lubię!
- korektor - HR magic concealer - [Klik]
- tusz - Mary Kay - lash love - cały czas testuje :)
- pędzle: Hakuro h85, Hakuro h13, Mary Kay - eye crease [Klik], Maestro 497 [Klik]



Dajcie znać czy chcecie więcej moich makijażowych eksperymentów.


p.s. weeeekend zleciał mi błyskawicznie - zdecydowanie za szybko!!!!!

21 komentarzy:

  1. Całkiem ładny ten makijaż :). Ciemny ale stonowany - takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzyskałaś bardzo ciekawy efekt :) Ja też ciągle (i powoli) uczę się malować, może kiedyś też coś wrzucę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny efekt, ale coś i tu nie pasuje...
    To chyba nie kolorki dla ciebie. Ja chętnie zobaczę inne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż :) więcej takich jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie bomba! takie to się wszystko proste wydaje jak piszesz a jak sama mam zasiąść do malowania to...ale nic, na pewno inspirujesz :)! serio make-up bardzo fajny...

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie Ci w takim makijażu!
    Jestem ciekawa innych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka do pozazdroszczenia- nie ma co ukrywać, uwielbiam kolorki! Do tego niesamowicie kobiecy makijaż! Bardzo mi się spodobał! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Bardzo Ci w nim ładnie! :)
    I takich właśnie notek chcemy więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcemy więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba ten makijaż! =]

    a ja dalej nie mam czasu poćwiczyć nakładania różu =[

    OdpowiedzUsuń
  11. Efektowny! Mi też weekend zrobił tylko "ziuuum", szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny makijaż! Fajnie by było jakbyś dawała więcej zdjęć swoich makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pewnie, że chcemy więcej :) moim zdaniem pasują Ci te kolorki :)

    pięknie wygląddasz na ostatnim zdjeciu!

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny makijazy, szkoda ze nie ma stepów ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie te kolory prezentują się na powiecie :)

    chcemy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny:) Pokazuj częsciej makijaże:)
    Mi tez weekend zleciał wyjątkowo szybko :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu! :) i tusz wygląda całkiem całkiem ;) Pozdrawiam cieplutko:):*

    OdpowiedzUsuń
  18. ZDECYDOWANIE chcemy więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.