poniedziałek, 11 stycznia 2016

Czas wracać!




Nie lubię się tłumaczyć, ale coś w tym jest, że robią to winni. Ja winna jestem tej przerwy. Dziękuję Wam za wszelkie wiadomości prywatne z pytaniami kiedy wrócę. Niektórzy z Was - śledzący mnie na insta wiedzą, że miałam pewne kłopoty rodzinne, które niestety odciągnęły mnie od blogowania. Ciężko po pewnym czasie zmobilizować się i znów zacząć systematycznie pisać. Nie ma co użalać się nad sobą! Co ważne wracam - bo wiem, że są osoby które często odwiedzają to miejsce. Dziękuje Wam, że mnie mobilizujecie a ja obiecuje bywać tu częściej!

21 komentarzy:

  1. napisałam wracaj i wróciła <3 a przerwa czasem jest potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam w takim razie na nowe wpisy ;) I przesyłam mnóstwo wsparcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś. Wszystkiego dobrego ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze!!! :) Czekamy na Twoje posty :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że już lepiej. Witaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że już jesteś. Ważne żebyś nie robiła niczego wbrew sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się z Twojego powrotu. Mam nadzieję, że życie rodzinne jakoś się w końcu poukłada.

    OdpowiedzUsuń
  8. W ostatnich dniach częściej myślałam o Twoim blogu, że nie piszesz, miałam zobaczyć i napisać na fb że wszyscy czekamy. Super, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dziwnego, że w takiej sytuacji potrzebowałaś chwili dla siebie.... Mimo wszystko dobrze, że jesteś. Trzymam kciuki i przesyłam moc dobrej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymaj się, wszystko się ułoży.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry ruch! Trzeba iść do przodu! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że wróciłaś do pisania, czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieważne, że się odchodzi.. ważne, czy się wraca. ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.