niedziela, 26 lipca 2015

Wakacyjne mani stóp z Orly Lemonade.


Mamy lato w pełni! Przez większą część czasu chodzę w butach odsłaniających stopy - przy wysokiej temperaturze ciężko wytrzymać w krytych butach. Zazwyczaj moje paznokcie u stóp mają czerwony kolor ale w porze letniej sięgam po odważniejsze kolory. Tym razem postawiłam na cudowny żółty Orly - Lemonade!


Kolor dość mocno kryjący, jednak zawsze maluję dwie warstwy. Ładnie się rozprowadza i nie robi smug - niestety przy jasnych kolorach często się zdarzają.

Odcień jest jasny ale odrobinę zgaszony, taki bananowy. Cudownie prezentuje się na stopach, nawet tak bladych jak moje ;)


Na dłoniach jeszcze tego kolory nie nosiłam ale przypuszczam, że będzie się prezentował równie dobrze.


Dajcie znać co sądzicie o tym odcieniu i napiszcie koniecznie w jakich kolorach są wasze paznokcie u stóp.

16 komentarzy:

  1. Śliczne ;) ja teraz na stópkach też noszę Orly i strasznie mi się podoba :)
    A jakie masz buty? Bo przykuły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, nietypowy odcień:) Moje paznokcie u stóp zazwyczaj są czerwone:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobał mi się jak go pokazalas na instagramie, postanowiłam odwiedzić bloga i dowiedzieć się czegoś wiecej o tym kolorze. Jest naprawdę super, taki stonowany. Obecnie mam purpurowe paznokcie u stóp, ale w zeszłym tygodniu były żółte :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobał mi się jak go pokazalas na instagramie, postanowiłam odwiedzić bloga i dowiedzieć się czegoś wiecej o tym kolorze. Jest naprawdę super, taki stonowany. Obecnie mam purpurowe paznokcie u stóp, ale w zeszłym tygodniu były żółte :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodobał mi się jak go pokazalas na instagramie, postanowiłam odwiedzić bloga i dowiedzieć się czegoś wiecej o tym kolorze. Jest naprawdę super, taki stonowany. Obecnie mam purpurowe paznokcie u stóp, ale w zeszłym tygodniu były żółte :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny efekt, ja na paznokciach od stóp zawsze mam lakiery piaskowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek ciekawie wygląda na stopach, chyba na dłoniach nie sprawiłby takiego wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, nie pomyślałabym że może wyglądać tak ładnie na stopach. :)
    Taka mała uwaga co do tytułu posta - nie ma takiego czegoś jak "mani stóp", bo manicure dotyczy tylko dłoni. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny odcień:-) Super, że dobrze się prezentuje z jasną skórą - sama mam z tym problem:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółty nie jest moim kolorem, ale generalnie lakierem z Orly bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezbyt lubię żółte lakiery ale ten jest całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jakie piękne zdjęcia :)
    Lakier ma bardzo ładny kolor i super jest w połączeniu z tymi bucikami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie nie przekonał do końca kolor, wolę bardziej żywe odcienie żółtego

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.