niedziela, 30 października 2011

Donegal - czas na testy.


W piątek przyszła paczka z produktami Donegal. A niej całkiem dobrze zapowiadające się produkty.


"Donegal jest liderem na polskim rynku w sprzedaży akcesoriów kosmetycznych, od 20 lat specjalizuje się w produkcji i dystrybucji wysokiej jakości akcesoriów do pielęgnacji ciała. Produkowane przez nas wyroby skierowane są do wszystkich osób, które pragną zachować zdrowy i piękny wygląd swojego ciała. Naszą ofertę adresujemy również do szerokiego grona fachowców, którzy stosują Nasze produkty  w gabinetach kosmetycznych oraz salonach fryzjerskich. Naszym celem jest tworzenie bezpiecznych,  trwałych,  nowoczesnych akcesoriów kosmetycznych, które są w zasięgu portfela każdego klienta." [źródło:strona producenta].

art. nr. 4101 - rękawica do demakijażu


z opisu na opakowaniu wynika że możemy produktu używać bez żeli do mycia twarzy - ciekawa jestem jej bardzo.


art. nr. 2496 ZMYWACZ WYBIELAJĄCY Z EKSTRAKTEM Z CYTRYNY


Zmywacz rozjaśniający do paznokci - no ciekawe czy paznokcie będą po nim w lepszej kondycji.


art. nr. 4454 SZTUCZNE RZĘSY Z KLEJEM KOTY


fantastyczny kształt - już nie mogę się doczekać kiedy je nałożę :)))

Pędzle:
- art. nr. 4002 PĘDZEL DO PUDRU (WŁOSIE KOZŁA),
- art. nr. 4003 PĘDZEL DO NAKŁADANIA RÓŻU (WŁOSIE KOZŁA)
- art. nr. 4015 GRZEBYK ZE SZCZOTECZKĄ DO RZĘS
-
art. nr 4005 PĘDZEL DO CIENI (WŁOSIE ŁASICY)
- art. nr. 4008 PĘDZEL DO CIENI (WŁOSIE ŁASICY)

Przyznam że tych pędzli jestem najbardziej ciekawa - ceny maja atrakcyjne - zobaczymy jak będzie z jakością.

słyszałam o tej marce wcześniej ale nigdy nie miałam z nią styczności - a Wy miałyście coś od donegala?


Dziękuje firmie Donegal za udostępnione mi produkty a Was zapewniam ze moja recenzja [ta i przyszłe związane z tymi produktami] będzie obiektywna - tzn przedstawia moje subiektywne zdanie na ich temat. Wasze odczucia odnośnie tych produktów mogą być inne. Jednocześnie mam nadzieje że będą komuś przydatne.

26 komentarzy:

  1. Mam te rzęsy i dla mnie nie są zbyt fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Seraphase w opakowaniu wygladaja super - jak beda wygladac na oku - dowiem sie jak przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zużyłam dwie butelki tego zmywacza i choć na początku faktycznie sprawił, że paznokcie wyglądały lepiej, to potem bardzo je wysuszył. Miałam też rzęsy, ale szybko się zniszczyły - są właściwie jednorazowe ):

    OdpowiedzUsuń
  4. zdaję się, że miałam jakiś pędzel i nie byłam zadowolona... ale to dawno temu było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smieti a co byś poleciła dla osoby, która maluje się od dawna, ale dopiero zaczyna z pędzlami? Kupować cały zestaw czy pojedyncze? Jestem u mamy i tu mam dostęp tylko do pędzli Inglot, Sephory, Douglasa...czy się wstrzymać?

    OdpowiedzUsuń
  6. fifidorea ja bym sie wstrzymala - zdecydowanie nie kupuj calego zestawu. z calej kolekcji moich pedzli tak na prawde te ktore sa mi niezbedne moglabym wymienic na palcach 1 dloni - inne tez uzywam ale raz na jakis czas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa rękawicy. Nie mam doświadczenia z Donegalem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem ciekawa pędzli, więc pisz jak tylko pouzywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej mnie ciekawią te pędzelki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka pędzelków tej firmy i sobie je chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam kilka pędzli tej firmy, ale ze sztucznego włosia. są bardzo trwałe i niedrogie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeden pędzel do cieni Donegala. Lubię go, oczywiście znajdą się lepsze, ale na taką cenę-jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem najbardziej ciekawa, pędzli do pudru i różu oraz sztucznych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tego zmywacza i pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa tych ędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałam identyczny zestaw do testowania :)
    Póki co pędzle są średnie, ale rękawica wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem zmywacza, kupiła, obecnie Cien z pompą i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z niecierpliwością czekam na recenzję pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej czekam na recenzję pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pędzle zapowiadają się naprawdę dobrze. Czekam na recenzje i już zaczynam żałować, że odmówiłam tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam pędzelek do różu z tej firmy i muszę powiedzieć,że jest Super! zmywacz też jest ok. ale wolę ten biały :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dwa pędzle z Donegala jeden do pudru ale z przezroczystą rączką i włosy z niego wypadają :/ Mimo to drugi raz dałam szansę tej firmie i skusiłam się na skośny pędzelek i znowu żałuje jest bardzo twardy :(

    OdpowiedzUsuń
  23. testowalas juz moze te sztuczne rzesy? :) Bo chcialam je sobie zamowic i nie wiem czy sie sprawdza (wytrzymaja cala noc) ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. gusia2205 jeszcze nie testowalam - nie mialam okazji - pamietaj ze rzesy to jedna sprawa a druga to dobry klej - ja polecam klej duo - dzieki niemu kazde rzesy trzymaja sie cala noc :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.