czwartek, 1 marca 2012

Ostatnie zakupy miesiąca lutego ;)


Ostatni dzień miesiąca był dla mnie dość męczący i pracowity aleee bardzo satysfakcjonujący! Poranne zakupy sprawiły przyjemność ;)

Miałam notkę dodać wczoraj ale co się odwlecze to nie uciecze ;) Zawitałam do mojej osiedlowej drogerii po produkty których nie dostane w Rossmannie mimo że do niego mam dosłownie 2 kroki. Kupiłam to co planowałam i jak na razie nie potrzebuje już nić więcej! ...chyba ;)

Delia - osuszacz w sprayu - cena 10,99zł


Od dawna szukam dobrego preparatu do przyspieszania wysychania lakieru a nie chce zamawiać z allegro. Pani w sklepie doradziła mi spróbować właśnie ten.


Bell - gleam wear - 441, 512, 513. cena 9,99zł za sztukę


Koleżanka z pracy powiedziała że oszalałam widząc że kupiłam kolejne lakiery. TAK oszalałam na ich punkcie! Kolory są niesamowite a trwałość zaskakująca :)


Joanna - krem do rąk - sweet fantasy wanilia - cena 5,99zł


Kremów do rąk mam sporo ale nie mogłam się jemu oprzeć - zobaczyłam go ostatnio na jakimś filmiku na YT i wiedziałam że muszę mieć. Pachnie cudnie mmmmmmmmmm!


Bell - Multi mineral anti-age conclear - korektor pod oczy nr 1 - cena 9,99zł


Wieleeeeeeee dobrego się o nim naczytałam i nasłuchałam. Mój burżuj jest w kolorze 52 i czasem wydaje mi się za ciemny - zwłaszcza gdy nie używam kremu stopniowo nadającego opaleniznę. Właśnie w takich momentach brakowało mi czegoś jaśniejszego a że akurat w Klio był dostępne postanowiłam go kupić.


Ziaja - bloker - cena 6,99zł


Ten kupiony latem właśnie mi się skończył - używam go raz w tygodniu - częściej nie mam takiej potrzeby. Kiedyś napisałam notkę na temat takich preparatów - klik. Możecie także przeczytać moją recenzje blokera  klik.


Celia - Marvelle red - gratis


Wypełniłam ankietę dotyczącą pielęgnacji i dostałam dezodorant gratis.


Najbardziej z tych zakupów ciekawi mnie korektor - jeszcze nie miałam okazji go wypróbować - dopijam kawę i zaczyna się szykować do pracy - no ciekawe czy będę z niego tak zadowolona jak wiele dziewczyn. Osuszacz z delii daje rade. Przed pisaniem posta pomalowałam paznokcie i już mam suche.

Mamy już marzec... coraz bliżej... wiosna!!

28 komentarzy:

  1. oczywiście Ziaja rulez;) reszty nie znam, ale jestem BARDZO ciekawa Twoich opinii:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery Bell są przepiękne! Przecudowne odcienie!
    A krem Joanny kiedyś miałam, zapach mi się bardzo podobał, ale działanie niestety już baaardzo przeciętne...

    OdpowiedzUsuń
  3. W temacie wysuszania lakieru - nie znam nic lepszego od Seche Vite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no prosze i jest korektor Bell to ja teraz jakieś porównanie korektorów poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez kupilam ten korektor, ale wczoraj zapomnialam zrobic mu zdjecie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. korektor bell uwielbiam i wrócę do niego na 100%

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się spodobał miętowy lakier do paznokci. Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  8. też chciałam powiedzieć, że szalejesz z tymi lakierami, ale... koleżanka mnie ubiegła ;) świetne zakupy. daj znać jak się sprawuje osuszacz z Delii, bo cena jest fajna i jeśli jest dobry, to sama wybiorę się na poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. slyszalam ,ze ten korektor z bell jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, lakiery Glam Wear są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo piękne kolory tych lakierów...lepiej kupywać te które ma się już sprawdzone ...muszę kiedyś kupić chociaż jeden na wypróbowanie...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie fajne zakupy czekam az przyjrzysz sie im blizej

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah...piękne odcienie lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery bardzo ładne :) A ten krem do rąk jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam ten korektor i byłam STRASZNIE niezadowolona. Może dlatego, że spodziewałam się cudów, a to bardzo przeciętny korektor.. Jak pouzywasz troszkę napisz co o nim myslisz:)

    Lakiery mają przepiękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Korektor znam, zużywam i jestem ciekawa twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukam tego wysuszacza, mam ich superosuszacz w kropelkach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawa jestem tego korektora z Bell

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolorki lakierów:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Też dużo dobrego słyszałam o tym korektorze. Ciekawe jak się u Ciebie sprawdzi.
    Co do lakierów, to nie dziwię się, że oszalałaś na ich punkcie, kolory rzeczywiście bajka. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Korektor jest bardzo dobry :) U mnie się sprawdza pod oczami. Bardzo go lubię i wracam do niego często... Bloker Ziaji jest dla mnie porażką :/

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjne kolory lakierów. też już chcę takie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja polecam Seche vite top coat rewelacja. Lakier schnie szybko i jest jak tafla, albo Poshe. Pierwszy czasem bywa na allegro ale polecam ebay .
    Zapraszam http://apetycznapannapati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne lakiery! Muszę wypróbować ten korektor z bell
    Z Ziaji bloker jestem bardzo zadowolona:)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnym czasie

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.