czwartek, 5 kwietnia 2012

Paznokciowy looook - granat + złoto.



Jak wiecie od pewnego czasu lubię kolor na paznokciach - ostatnio dość często zmieniam "ubrania" na tej części ciała ;) Dziś postanowiłam się z Wami podzielić tym co obecnie na moich dłoniach gości. Lakier brokatowy z essence zawładnął moim sercem!




Co użyłam?


- Golden Rose - 121
- Essence - 67 make it golden




Szalenie mi się takie połączenie kolorów a także sam efekt podoba. Granatowe tło i złota poświata z dużym brokatem z tym samym kolorze wygląda zjawiskowo.


A Wam jak podoba się taki efekt?

pozdrawiam Smieti :)

28 komentarzy:

  1. Ja od kilku miesięcy jestem wierna jednemu lakierowi w kolorze jasnego beżu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Jak dla mnie rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połaczenie a czy ten granat odbarwia paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciezko powiedziec bo zawsze klade pod lakier odzywke bezbarwna. Kiedys uzylam go bez niej i z tego co pamietam nie odbarwil plytki - tak czy siak warto przy ciemnym lakierze uzyc cos pod niego.

      Usuń
  5. Efekt podoba mi się bardzo :) Złoto pięknie wygląda z ciemnym granatem czy czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smieti, wyglada jak niebo z gwiazdami, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło fajnie, aczkolwiek ja nie lubię brokatów na paznokciach, wole wzorki i inne obrazki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. niebo pełne gwiazd - świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt! Taki brokacik potrafi doskonale odmienić mani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze skojarzenie - Starry night :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udane połączenie. Polecam też Facets of Fuchsia z Revlonu na czarnym kremie (sam Revlon jest mało kryjący).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny manicure *.* Złotego brokatu z Essence jeszcze nie nakładałam na granat, więc wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polączenie super, często podobne noszę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mam zawsze łączyła granat ze złotem ubierając choinkę, też bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorów. :) Ślicznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam make it golden i uwielbiam go stosować na czarno-złoty lakier z limitki VL Essence ;) Na granacie nie próbowałam, ale na pewno spróbuję, bo wygląda to genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest chyba najlepsze połączenie dla make it golden.
    Próbowałam na kilku lakierach ale z granatem wygląda naj naj!

    OdpowiedzUsuń
  17. o rany ale pięknie to wygląda! Sama bym na takie połączenie nie wpadła, ale widząc to, ostatecznie przekonałaś mnie bym wreszcie kupiła to złoko:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Granatowy z GR zawładnął moim sercem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. malowalam sobie ostatnio paznokcie chyba identycznym lakierem golden rose(nie jestem pewna,bo to lakier siostry) i niestety musiałam nałożyć 3 warstwy żeby kolor ładnie wyszedł,bo przy dwóch warstwach tworzyły sie zacieki. a efekt Twoich paznokci jest bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyszły Ci te paznokcie;) i w takich momentach żałuję, że swoje maniakalnie obgryzam...;(

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda ślicznie! uwielbiam to połączenie kolorów ! :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.