wtorek, 28 sierpnia 2012

Garść nowości zakupowych.


Z niecierpliwością czekam na wrzesień - będę mieć więcej czasu dla siebie a także na blogowanie. Brak czasu ma pewne plusy! W sierpniu zakupów kosmetycznych praktycznie nie robiłam więc portfel bardziej zadowolony. Skoczyłam szybko po to co niezbędne. Mama także dba aby niczego mi nie brakowało ;) Dziś może nie tyle kosmetycznie co "suplementowo" ale to także ma wpływ na skórę.

Garnier - nutrise creme - 43.


Kupiona po części spontanicznie w Biedronce - na promocji. Dalej lekko rozjaśniam końce ale odrosty muszę lekko przyciemniać bo w bardzo jasnych włosach nie wyglądam korzystnie.


Pharmaceris - skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych.


Zabrałam Mamie ;) dostała jako dodatek do dużych aptecznych zakupów. Zawsze byłam ciekawa szamponów tej marki.


Blend-a-med - 3D white.


Kupione w promocji w Rossmannie w tzw 2paku za ok 12zł.


Omegus - omega 3-6-9



Także od Mamy która dba aby i ja dbała o siebie :)


Megnez + vit. B6


Piję duuuużo kawy i bez magnezu nie wyobrażam sobie życia. Jak tylko nie wezmę skurcze mnie atakują. Nie przywiązuje wagi na firmę, staram się wybierać taki aby łykać jedną dziennie a nie 3 razy po 2 - nie mam na to czasu.


Belissa


Wszędzie głośno o merz special - nigdy go nie brałam, jestem wierna Belissie. Czy działa cuda? nie wiem biorę profilaktycznie.


Lecytyna


Także od Mamy. Podobno poprawia pamięć i działa uspokajająco w stresujących sytuacjach a ja ostatnio takich mam wiele.


Jak widzicie głównie dziś u mnie "suplementowo" ale jakoś trzeba sobie pomagać. Napiszcie mi koniecznie czy Wy wspomagacie się jakimiś produktami.

28 komentarzy:

  1. szampon z pharmaceris jest świetny i na prawdę pomaga przy wypadających włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę suplemęty zakupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile pigulek :D ja tez lykam magnez obsesyjnie wrecz, ale co do belissy to probowalam w zeszlym roku i nie bylo zadnych efektow....

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten szampon z Pharmaceris:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się teraz będziesz suplementować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam, ze po belissie wypadają włosy :D ale to może plotka. a magnez też polecam blumag jedyny, ja miałam wersję cardio, tabletka była porządna ze 100% dzienną dawką magnezu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie używam mega krzem na włosy , kolor farby bardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten odcień Garniera, nie wiedziałam, że można takie skarby w bierdonie kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon Pharmaceris czeka w kolejce, ale chyba będę musiała sięgnąć po niego już teraz, bo chyba jakieś przesilenie jesienne (?) mnie dopadło i włosy zaczęły wypadać :( Ciekawe jak się spisze u Ciebie. Z resztą jak u mnie się spisze też jestem ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon Pharmaceris u mnie się totalnie nie sprawdził. Włosy przy skórze się przetłuszczały a dalej były suche i sztywne. A wiele sobie po nim obiecywałam :(
    A łykam megakrzem i detocell.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja teraz biorę drożdże ze skrzypem, tran i calcium pantothenicum.

    OdpowiedzUsuń
  12. ten magnez ma dla mnie za duze tabletki i trudno sie je połyka ... no ja od wrzesnia bede miała mniej czasu niesty ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem jak się sprawdzi szampon z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja również łykam magnez ale dawkę podwójną na receptę... na co dzień biorę leki i muszę uzupełniać magnez :) dodatkowo nie mam już skurczy łydki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie brałam, bo stawiam na porządną dietę, a od tabletek tylko wątroba może wysiąść :)

    OdpowiedzUsuń
  16. merz special miałam ale efektów "Oh!" nie zauważyłam, są inne, tańsze i także dobre suplementy, co do belissy nie jestem przekonana...

    OdpowiedzUsuń
  17. w niedziele kupiłam sobie Belissę Hydra;) Ciekawe czy coś zdziała?

    OdpowiedzUsuń
  18. Belisse kiedyś łykałam ale niestety nie pomogła

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten szampon, ale jak dla mnie jest średni, taki ani dobry ani zły ;)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie biorę suplementów w ogóle :). Żrę na potęga warzywa i owoce (do południa ;)). Posprawdzałam dawki witamin i innych składników, to zazwyczaj przekraczam tym normę ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno temu używałam tego koloru z Garniera-byłam zachwycona! Widzę, że faszerujesz się podobnymi suplementami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Że sie mama też zgodziła oddać szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. moje ulubione pasty:) przydałby mi się jakiś suplement..

    OdpowiedzUsuń
  24. Na ten szampon mam ochotę! Fajnie, że masz możliwość wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten szampon Pharmaceris jest świetny!!! Jest on moim ulubieńcem. Mam nadzieje, że i Ty się na nim nie zawiedziesz :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.