czwartek, 30 sierpnia 2012

Nowości od Nivea :)


Wiedziałam że dostanę przesyłkę od Nivea ale nie wiedziałam że będzie w niej tyle smakołyków. Miałam dość ciężki dzień w pracy gdy nagle pod koniec dnia pojawił się ponownie kurier - "Magda mam jeszcze dwie paczki dla Ciebie ale prywatne" :) A co w nich było? duuużo nowości :)


Seria Aqua sensation



Hydra IQ jest unikalnym składnikiem stymulującym tworzenie sieci akwaporyn (białek ułatwiających transport wody między komórkami i regulujących nawilżenie skóry). Nowe sieci akwaporyn zapewniają optymalną dystrybucję wody, nawet w głębokich warstwach skóry.


Aqua sensation - cera sucha i bardzo sucha.


Nawilżający krem na dzień wzbogacony w technologię Hydra IQ i masło shea


Aqua sensation - cera normalna i mieszana.



Nawilżający krem-żel na dzień o lekkiej konsystencji i z technologią Hydra IQ oraz wyciągiem z ogórka, intensywnie nawilża Twoją skórę.



Seria Make-up starter


Seria kremów idealna pod makijaż.


Make-up starter - cera sucha i wrażliwa.



Make-Up Starter nawilża i odżywia skórę przed nałożeniem makijażu. Do cery suchej i wrażliwej.


Make-up starter - cera normalna i mieszana.


Make-Up Starter nawilża skórę przed nałożeniem makijażu. Do cery normalnej i mieszanej.



Seria aqua effect z nową formuła - cera normalna i mieszana.


Bez względu na to, jaki jest Twój typ cery, znajdziesz odpowiednią dla siebie linię AQUA EFFECT do pielęgnacji twarzy.


Odświeżający krem nawilżający na dzień.



Stworzony, aby idealnie trafiać w potrzeby skóry normalnej i mieszanej. Pomaga utrzymać naturalną równowagę nawilżenia i zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Wzbogacony w witaminę E i HYDRA IQ.


Regenerujący krem na noc - cera normalna i mieszana.



Pomaga w trakcie snu zregenerować skórę normalną i mieszaną oraz utrzymać naturalny poziom nawilżenia. Wzbogacony w witaminę E i HYDRA IQ.


Żel do mycia twarzy.


W łagodny sposób oczyszcza skórę pozostawiając ją odświeżoną. Orzeźwia skórę, jednocześnie nawilżając ją i zapobiegając jej odwodnieniu. Wzbogacony w witaminę E i HYDRA IQ.


Mleczko oczyszczające.


Dokładnie oczyszcza skórę usuwając makijaż oraz inne zanieczyszczenia. Zapewnia świeżość i gładkość skóry zachowując jej naturalny poziom nawilżenia. Wzbogacone w witaminę E i HYDRA IQ.


Tonik odświeżający.


W skuteczny i łagodny sposób dokładnie oczyszcza skórę. Usuwa resztki zanieczyszczeń pozostawiając skórę orzeźwioną i wygładzoną. Wzbogacony w witaminę E i HYDRA IQ.



Seria aqua effect do cery mieszanej.


Mam już te produkty i czekają na swoją kolej. Nowością dla mnie jest oczyszczająca maseczka.


Maseczka cera sucha - ekstrakt z miodu i hydra iq, naturalny olejek migdałowy.



Intensywnie odżywia i łagodzi. Dla miękkiej i zdrowo wyglądającej skóry. Wzbogacona w naturalny olejek migdałowy i technologię HYDRA IQ.



Najbardziej ciekawią mnie startery pod makijaż a Was? zaciekawiło coś bardziej?

30 komentarzy:

  1. o, te startery wyglądają ciekawie. nie znam innych kremów które są przeznaczone pod makijaż (mam na myśli docelowo, przez producenta)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście sporo, tylko testować

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała taką paczuszkę. Może w przyszłości się doczekam, ale teraz będę czatować na to co masz o tych pysznościach do powiedzenia i czy polecasz :) Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie wypróbowałabym serię dla cery mieszanej/tłustej :) ciekawa jestem jak się sprawdzą te nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Smieti podziel się z nami jakimś cudeńkiem :D
    A tak serio to chętnie poczytam czy coś się sprawdza i nie robi kuku.

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę, firma Nivea ma naprawdę sporo ciekawie zapowiadających się produktów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, trafiłam tu przypadkiem, ale aż musiałam napisać komentarz :) chciałam powiedzieć, ze bardzo podoba mi się "wystrój" Twojego bloga. Ładne liternictwo, układ, piękne zdjęcia. Pełny minimalizm, ale jakże ladny. W porównaniu do innych blogerek, Twój wygląda na prawdę estetycznie. Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego ;p gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna paczka, ciekawi mnie kilka kosmetyków, ostatnio znów przekonuję się do Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, ależ ja Ci zazdroszczę! ojjjj jak bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem najbardziej ciekawa Aqua Sensation dla cery suchej hmmm ciekawe czy sprawdziłby sie na chłodne dni^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się już nie mogę doczekać używania kremu Aqua Sensation, widzę w nim pomyk nadziei dla mojej twarzy ;) niech no tylko Siquens wykończę...

    OdpowiedzUsuń
  13. wow dużo tego i czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczaczek, nie wiedziałam, że Nivea ma też maseczki :O

    OdpowiedzUsuń
  15. No to kremów masz na rok testowania spokojnie :) Mnie zaciekawiły te przeciw oznakom zmęczenia i startery. Czekam z niecierpliwością na pierwsze recenzje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego ;) Czekam na recenzje, kosmetyki wyglądają naprawdę ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zainteresowały mnie te kremy starter pod makijaż :) dużo produktów, czekam na opinię :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję współpracy! pokaźna paczuszka, chętnie przetestowałabym te do suche skóry, czekam na recenzje, zaczynam obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzji tych do suchej skory nie bedzie bo.... te kremy beda do wygrania! juz niebawem rozdanie :)

      Usuń
  19. Sporo sporo tego :) Współpraca z dużymi firmami i koncernami przynosi owoce jak widać!Czekam na recenzję ;] Dodaje Cię do obserwowanych !
    PS. Zapraszam na mojego bloga kosmetycznego który od dziś zacyzna swoją działalność. http://mrs-world-wide.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Ile nowości :) Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.