niedziela, 11 sierpnia 2013

Rozdanie - wygraj podróż dookoła Świata z Dr Ireną Eris



W tym roku musiałam odwołać zaplanowany urlop i zostać w pracy - mam nadzieję, że Wy spędziłyście albo spędzicie odpoczywając i relaksując się po dość długiej zimie - jeśli tak jak ja nie macie co marzyć o wypoczynku mam coś na pocieszenie! Dzięki uprzejmości Dr Ireny Eris mam dla trzech z Was zestaw 3 kosmetyków z serii Spa Resort!





co musisz zrobić?


przede wszystkim wypełnić formularz i...



1. Być publicznym obserwatorem bloga oraz podać maila abym mogła się z Tobą skontaktować.

2. Możesz zwiększyć swoje szanse poprzez dodanie informacji na swoim blogu i facebooku [po 1 dodatkowym losie]





Rozdanie trwa do 25 sierpnia 2013 do północy.
wygrane osoby wyłonione będą poprzez losowanie.
Wysyłam na cały świat.
Wyniki ogłoszę w ciągu tygodnia od zakończenia rozdania.

CO WAŻNE - 1 OSOBA = 1 formularz!



wszelkie próby oszustwa będą oznaczały dyskwalifikacje!!

jeśli nie jesteście osobami pełnoletnimi spytajcie rodziców czy możecie wziąć udział i w razie wygranej udostępnić mi swój adres.



Nagroda!!!

Aż 3 osoby będą mogły cieszyć się zestawem 3 kosmetyków z serii Spa Resort!






Marce Dr Irena Eris dziękuję za udostępnione produkty a Wam życzę powodzenia!!





26 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ZGLASZAMY SIE POPRZEZ FORMULARZ!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy zamiast posta może być baner w pasku bocznym na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smeti, zamiast posta na blogu - wstawiłam banerek na pasku bocznym z zaproszeniem na rozdanie u Ciebie. Czy tak może być? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypełniłam formularz i dodałam link z tej strony i z fb (o rozdaniu) na mojej tablicy fb :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Braggaxyz
    braggaxyz@gmail.com
    lubię na fb jako: Ada B.
    informację o rozdaniu udostępniłam: https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/168239496693310

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłoszenie wysłane, świetne nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłoszenie wysłane i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Formularz wypełniony, tylko trzymać kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. wypełniłam

    Wybrałam

    Wysłałam:"))

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieje ze wszystko zrobiłam dobrze;-)mam tez nadzieje ze chodz raz mi się uda wygrac;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. . . . . . . ROZDANIE ZAKONCZONE . . . . . .

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jakieś problemy z internetem ostatnio i nie wiem w sumie kiedy wysłało się moje zgłoszenie bo od dzisiaj dopiero wszystko działa normalnie.. :( W razie czego przepraszam za zamieszanie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się doczekać wyników :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.