sobota, 18 października 2014

Sobota z Yankee Candle - Sweet Apple!


Sobota! Kolejny wieczór z Yankee Candle! Tym razem Sweet Apple!


Jeszcze w opakowaniu zapach zapowiadał się bardzo ciekawie - dość świeżo, nie nachalnie - no zapach świeżego słodkiego jabłuszka. Mój zachwyt zmalał po stopnieniu wosku :( Już nie czułam słodkiego zapachu jabłek ale jakiś taki dziwnie chemiczny. Nie budzi on we mnie pozytywnych emocji - nie potrafię jednak powiedzieć czemu - chyba przypomina mi jakiś niesmaczny syrop z dzieciństwa :(


Niestety nie polubiliśmy się - było lekkie zauroczenie na początku, niestety pierwsze wrażenie okazało się mylne. Miało być słodkie jabłuszko a wyszedł jakiś dziwnie sztuczny zapach.


Wosk możecie kupić w sklepie internetowym Goodies.pl

Jeśli macie ochotę na ten wosk albo inne produkty Yankee Candle mam dla Was Kod zniżkowy do wykorzystania na Goodies.pl!

Kod upoważnia do 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty Yankee Candle. Ważny jest do końca 31.12.2014 i jest wielokrotnego użytku. Kod to: SMIETI


Napiszcie koniecznie czy tak mieliście ten wosk albo podzielcie się swoim ulubionym zapachem - a już za tydzień opiszę Wam kolejny wosk :)

14 komentarzy:

  1. najbardziej bym chyba chciała black cherry spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, a ja go pokochałam :D W ogóle Q2 wyszło im niesamowicie! Lepiej niż Q3 i Q4 :) Q1 i Q2 wyszły niesamowicie :) No ale wiadome, co kto lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym mieć choć jedną taką świeczkę, ale jakoś zawsze szkoda mi kasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ogólnie te woski słabo się podobają. Może po prostu złe zapachy kupiłam, ale nie mam zamiaru kupować kolejnych by się przekonać. :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trafic z zapachem - ten moj dzisiejszy kiepski ale wczesniejszy byl cudny!

      Usuń
  5. dużo niepochlebnych opinii juz o nim czytałam, osobiście nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się marzy jakiś wiśniowy zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam i nie mam, ale raczej na słodko-chemiczne jabłuszko nie skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam wiele wosków, ale tego nie i zastanawiałam sie na kupnem. Jeżeli pachnie chemicznie to nigdy go nie kupię. A tak w ogóle to świetny blog! Zapraszam do mnie : tocokooocham.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.