niedziela, 23 listopada 2014

Sobota z Yankee Candle - Mandarin Cranberry.


Znów oszukuje, że sobota a jest niedziela! Cykl jest sobotni więc tak będę go kontynuowała nawet jeśli przesunie się o jeden dzień! Kolejnym woskiem Yankee Candle jest Mandarin Cranberry.



Czerwony wosk - zapach z kategorii tych zimowych na wieczór.

Opakowanie przypomina mi zapachem czas studiów i picie grzanego wina przed akademikiem. Zapowiadał się bardzo smakowicie bo te wspomnienia są bardzo pozytywne. Po rozpaleniu Mandarin Cranberry czuć mocny - intensywny zapach po którym rozbolała mnie głowa :( Niestety to zapach nie dla mnie - może kolejne podejście gdy nie będzie już tak nasycony lepiej na mnie zadziała.

Wosk możecie kupić w sklepie internetowym Goodies.pl

Jeśli macie ochotę na ten wosk albo inne produkty Yankee Candle mam dla Was Kod zniżkowy do wykorzystania na Goodies.pl!

Kod upoważnia do 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty Yankee Candle. Ważny jest do końca 31.12.2014 i jest wielokrotnego użytku. Kod to: SMIETI

Uwaga uwaga - niedawno wystartował konkurs "List do Goodiesowego Mikołaja" w którym możecie wygrać świece YK - więcej szczegółów -> http://www.mikolaj.goodies.pl/.


Napiszcie koniecznie czy tak mieliście ten wosk albo podzielcie się swoim ulubionym zapachem - a już za tydzień opiszę Wam kolejny wosk :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo cieszę się, że trafiłam.na Twojego bloga! Jest świetny i Twoje zdjęcia ♡♡♡
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na tapecie teraz RED APPLE WREATH i jest przepiękny :) ale to też zapach na długie zimowe wieczory :) ale ja "testuję" go już teraz ;)
    Fajny blog, piękne klimatyczne zdjęcia a trafiłam do Ciebie przez instagram :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. chce ten wosk - nowy Twój Styl już mam;).

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.