poniedziałek, 24 listopada 2014

Lekki duochrom na paznokciach - fiolet i złoto - nowy tydzień, nowy mani.


Czas na chwilową odmianę i porzucenie topów w kropki. Tym razem połączenie fioletu i złota - taki lekki duochrom. Na żywo efekt cudowny - widać lekko fiolet a na nim złotą poświatę. Bardzo eleganckie połączenie.



Użyłam:
  • Essie - Warm & toasty turtleneck.
  • Catrice - 07 Starsn& Stories.
  • Essie - GTG




Co o tym mani sądzicie? podoba Wam się takie połączenie??


na zdjęciach: biżuteria - pierścionek zaręczynowy Mamy, Harper's Bazaar listopad 2014.

15 komentarzy:

  1. Z takim pierścionkiem wiele lakierów wyglądałoby dobrze;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, zwyczajnie piękne :)
    Ostatnio stojąc przed półką z Essie od razu pomyślałam o Twoich postach z mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. błyszcząco ;)) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba już kiedyś pisałam, że strasznie podoba mi się ten fioletowy essiak, ma piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierścionek jest zjawiskowy! Mani zaś piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duochromem bym tego nie nazwała, ale to wciąż bardzo udane połączenie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sam raz na andrzejki, teraz błysk będzie na czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, elegancki manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne połączenie, bardzo mi się podoba taki kolor na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.