wtorek, 25 listopada 2014

Bh Cosmetics Pop Art Brush Set - zestaw 10 pędzli do makijażu za mniej niż 100zł!


Zestaw 10 pędzli za mniej niż 100zł - da się? no pewnie, że się da ale czy będą to dobre jakościowo pędzle? kiedyś powiedziałabym, że nie. A od kiedy ma zestaw Bh Cosmetics Pop Art Brush Set nieco zmieniłam zdanie.



Pop Art Brush Set
zamknięty jest w paskowej tubie w której można przechowywać pędzle nie tylko w podróży ale i na co dzień. Jest ona sztywna wykonana z eko skóry.

W skład zestawu wchodzi 10 pędzli którymi możemy wykonać pełen makijaż.


Jest on podzielony na pędzle do twarzy i oczy. Do twarzy znajdziemy dość spory pędzel do pudru, skośny pędzel do różu, pędzelkowy do nakładania podkładu, dość duży języczkowy którym można nakładać cień na całą powiekę albo rozświetlacz na policzki oraz mniejszy pędzel do precyzyjnego nakładania korektora.

Z mniejszych pędzli zestaw zawiera mały skośny pędzelek, pędzel do cieniowania, mały precyzyjny do produktów do ust oraz skośny do linera a także do nakładania produktów na brwi. Dodatkowo jest szczoteczki do wyczesywania brwi lub rozczesywania rzęs.


Wszystkie pędzle wykonane są z bardzo miękkiego syntetycznego włosia - śmiało mogę je porównać do tego które jest w kultowych już pędzlach Real Techniques.

Zanim pędzle do mnie przyszły obstawiałam, że po pierwszym praniu włosie może wypadać a przy otwarciu opakowania poczuję aromaty kleju które zazwyczaj są w chińskim markecie. A tu nie dość, że miękkie włosie to świetna jakość bez tzw taniego zapachu. A te kolorowe trzonki czyż nie są przepiękne? Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to widoczne nierówne łączenie skuwki z trzonkiem w niektórych pędzlach. Nie ma to wpływu na funkcjonalność więc nie ma dla mnie aż tak dużego znaczenia.

Marka Bh Cosmetics jest mi od pewnego czasu znana ale dość sceptycznie podchodziłam do ich pędzli. Zupełnie niepotrzebne tkwiłam w przekonaniu, że dobry pędzel musi być markowy i drogi. Moja przygoda z pędzlami zaczęła się około 6 lat temu i pierwszy zestaw 3 pędzli mam do dziś - są w dobrej formie a nie kosztowały wiele.

Pop Art Brush Set to zestaw poniżej 100zł warty uwagi - możecie go kupić tutaj . Za 100zł można kupić jeden markowy pędzel albo zestaw 10sztuk które są równie dobrej jakości i na pewno będą służyły długi czas.

Dajcie koniecznie znać co myślicie o takim zestawie i napiszcie jakie są Wasze ulubione pędzle.
Na zdjeciach:Harper's Bazaar listopad 2014, pierścionek C&A, zegarek allegro, bransoletka lemoniq, na paznokciach: essie maximillian strasse her i Golden Rose Carnival 01.

29 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te kolory i jak na taki zestaw to nie drogo, biorąc pod uwagę, że 1 pędzel kosztuje 10 zł:) Chyba zrobię sobie prezent na mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te pędzle, ale czekam za swoimi i nie mogę się doczekać ich...

    zapraszam do wzięcia udziału w moim projekcie :)) więcej szczegółów na asiulcowaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mają super trzonki, bardzo kolorowe :) Marzy mi się zestaw pędzli w tubce, ale najbardziej podobają mi się pędzle z Sigmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam miks pędzli z lancrone, sigmy, hakuro i jakies pojedyncze z innych firm ;) jak Mikołaj nie zawali bd jeszcze eye set z Zoeva :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają fajnie.
    Pędzli nie znam, ale kosmetyki bh cosmetics cieszą się ogromną popularnością na YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo trafiają na moją listę :) Śliczne kolory, mam nadzieję, że będą równie dobre jak moje ulubione Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, energetyczna kolorystyka trzonków pędzli :)
    Generalnie używam Hakuro, ale mam też kilka pędzli no name oraz fantastyczny pędzel dwukolorowy flat-top od Sense Body, który kosztował grosze, a po przeszło 2 latach wygląda nadal jak nowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. By ocenić wartość pędzla muszę go najpierw użyć i zaobserwować, jak się po czasie zacznie zachowywać, jenakże za design ma maks.punktów:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zainteresowałaś bardzo tym zestawem,kupię na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć chyba sie na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzle zdecydowanie zwracają na siebie uwagę :) Ogromnie podoba mi się ich kolorowy wygląd! Ja obecnie używam większości z Zoevy i jestem z nich niesamowicie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakże kolorowo :) Ja teraz zamierzam zainwestować w pędzel do podkladu ale jeszcze nie wiem jaki wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem fanką moich Pink-a-dot, również z BH Cosmetics <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja póki mam mix tańszych pędzelków, ale czaję się na zakup lepszych. Podoba mi się ten zestaw, chyba trzeba szepnąć słówko Mikołajowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też sceptycznie podchodziłam do tych pędzli, bo przez to, że są tak kolorowe wydawało mi się, że będą tandetne. Może jednak się skuszę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. taki zestawik by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przywiązuje również wagę do wyglądu pędzelków... a te prezentują się świetnie, kolorowe i ekstrawaganckie. Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzelki wyglądają świetnie, piękne kolory. Sama podchodziłam do tej firmy z przymrużeniem oka. Nawet jeśli mówisz, że są to dobre pędzle, to obawiam się tylko, że nie wszystkie kształty by mi się przydały, dlatego raczej wolę kupować pędzle pojedynczo, niż w zestawach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie się prezentuje ten zestaw. Chyba pomyślę nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa opcja jednak osobiście skuszę się na pędzle zoeva :)
    Pozdrawiam
    Styleofmartilife

    OdpowiedzUsuń
  21. W Stanach te pędzle robią niezła furorę. Czas chyba sprawdzić na własnej skórze i kosmetykach czy rzeczywiście coś jest na rzeczy :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje ulubione pędzle to Kavai. Znasz je? Są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, a możesz podać długość samej tuby? Zmieszczą mi się tam inne pedzle o długości 19cm? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę świetna cena za taką ilość pędzli i ich dobrą jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają fajnie, ja mam zestaw zoeva, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem fajny zestaw pędzelków. Widzę że niemal każdy rozmiar można w nim znaleźć. Słyszałam, że te pędzle są naprawdę dobre i wiele osob je poleca. Może sama tez się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakiś czas temu kupiłam sobie zestaw tych pędzli i do tej pory mi służą. Naprawdę bardzo dobry i fajny zestaw. Pędzelki o różnych wielkościach więc można nimi niemal wszystko zrobić. Naprawdę polecam

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.