niedziela, 4 września 2011

Rossmann - Silver shampoo - srebrny szampon do włosów rozjaśnianych lub siwych.


Producent: Rossmann

Produkt: Silver shampoo - srebrny szampon do włosów rozjaśnianych lub siwych

Opis/Obietnica producenta: "Szampon usuwa żółtawy odcień i nadaje włosom ładny, srebrny połysk. Przeznaczony do włosów blond i siwych."

Skład: widać niżej na zdjęciu.

KWC - recenzja na wizażu - [Klik] 2.73/5 z 30 recenzji
 
Moja recenzja


Kolor: coś pomiędzy ultramaryną a fioletem.

Zapach: jak szare mydło :( a co gorsza utrzymuje się na włosach.


Formuła/Konsystencja: średnio gęsta. Niestety kiepsko się pieni a to właśnie piana ma największe znaczenie.

Efekt/Działanie: Działa ale jest też "ale". Faktycznie niweluje kolor żółty więc spełnia swoje zadanie. Z drugiej strony bardzoooo wysusza włosy która ciężko się rozczesuje. Mam wrażenie jakbym umyła głowę mydłem - włosy bez blasku i jedno wielkie siano. Obowiązkowo trzeba po nim używać jakąś odżywkę!

Opakowanie/Użytkowanie: opakowanie zwyczajne - widać ile jeszcze produktu zostało. Mały otwór - nie wyleje nam się zbyt wiele produktu.

Jak stosować: producent zaleca trzymać pianę dłużej niż 5 minut i tak właśnie go stosuje. Szampon kiepsko się pieni więc ciężko go utrzymać na głowie tak aby nie zaczął nam spływać. Trzeba uważać bo może pobrudzić ubranie - o ręczniku już nie wspomnę. Używam go 2-3 razy w tygodniu.


Idealny dla: osób które chcą pozbyć się "kurczakowego" odcienia z włosów rozjaśnianych albo uzyskać srebrny odcień na włosach blond. Polecany do włosów siwych [dodam że śmieszą mnie starsze Panie z fioletowymi włosami]

Cena: ok 6zł /250zł - cena znośna.

Gdzie kupić: tylko i wyłącznie w sieci drogerii Rossmann.

Czy kupie ponownie: nie - może i działa ale co z tego jak włosy są jak sniano... no i ten zapach :(

Ogólna ocena: więcej go nie kupie mimo że działa. Nie mam włosów blond ale były lekko rozjaśniane [schodzę cały czas z koloru czarnego] i niestety mam na głowie rudawo kurczakowe refleksy. Stosuje tego typu szampony żeby wyrównać kolor. To co najbardziej mi w nim przeszkadzało to okropny zapach szarego mydła który później czułam na włosach. Nie stosowałam go codziennie a mimo to włosy stały się po nim przesuszone i sianowate - nie wspomnę już o tym że ciężko było mi je w ogóle rozczesać. Jak już wyżej pisałam - trzeba używać odżywkę. Na plus jest cena ale wole już wydać więcej i kupić coś lepszego z tego typu produktów.

Znacie jakiś super dobry szampon tego typu??
 
pamiętajcie że ta recenzja jest subiektywna i Wasze odczucia odnośnie tego produktu mogą być inne. Jednocześnie mam nadzieje że będzie komuś przydatna.

35 komentarzy:

  1. ja po rozjaśnaniu używałam szamponu i maski gliss kur do włosów farbowanych i z pasemkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam tej Joanny - http://urodaonline.pl/joanna-professional-szampon-rewitalizujcy-kolor-popielaty-500-g-p-4208.html, cudnie pachnie, pieni się dość dobrze, nie mam problemu z utrzymaniem jej na włosach tych przepisowych ponad 5 minut. Stosowałam ją też do wypłukania ciepłych tonów z włosów farbowanych na brąz - sprawdziła się doskonale :) U blondynek jednak, jeśli pasma są zbyt mocno rozjaśnione może zrobić niezbyt urokliwą siwiznę zamiast pięknej platyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ajka mam z joanny ale ze zwyklej serii taki fioletowy i do tego odzywke - jest calkiem ok - zdecydowanie lepszy niz ten z rossmanna. zainteresowalas mnie tym z serii profesjonalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znasz jakieś sposoby na rozjaśnianie włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w ogole nie wiedzialam, ze cos takiego istnieje :]

    OdpowiedzUsuń
  6. A może powinnaś robić sobie płukanki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam.. znaczy moja mama jako do włosów rozjaśnianych.. i stoi na półce nie używany.. dla mnie jest to szampon awaryjny gdy znów zapomnę kupić nowy szampon ;) fakt, pieni się koszmarnie.. a raczej wcale.. ;|

    OdpowiedzUsuń
  8. Mery rozjasniacz albo zwykla woda utleniona ale to niszczy wlosy. jesli chcesz wyplukac kolor z wlosow dobre sa szampony przeciwlupiezowe np head&shoulders.

    Zzielona myslalam nad tym ale mam stracha zeby wlosy nie wyszly zbyt szare albo fioletowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę zaintrygowałaś mnie, akurat nie tym konkretnym szamponem, ale szamponami fioletowymi/srebrnymi w ogóle. Zawsze się bałam, że mi ten fiolet na kłakach zostanie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na małe rozdanie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. używam tego szamponu odkąd jestem blondynką - nie brudzi łapek tak jak Joanna i jest tańszy od Regenalu. za Rossmanową cenę - niezła jakość

    OdpowiedzUsuń
  12. czytałam wiele negatywnych recenzji tego szamponu... nie ma dobrej opinii

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kupuję dla mojej babci taki oto szampon : http://allegro.pl/chantal-szampon-do-wlosow-blond-i-siwych-500ml-i1797427095.html ,
    i jest bardzo zadowolona :) robi to co ma robić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie polecam Ci szampon firmy Matrix http://www.hairstore.pl/Matrix_Solutionist_So_Silver_Shampoo_szampon_do_wlosow_siwych_i_blond_nadajacy_zimny_odcien_400ml-1614.html Moim zdaniem jest genialny. Pięknie pachnie, włosy są po nim super. aaa nie wiem tylko czy da się go używać bez odżywki bo ja z przyzwyczajenia zawsze jakiejś używam...

    OdpowiedzUsuń
  15. A może szampon o podobnym działaniu z Joanny? Używałam, działał, nie wysuszał włosów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam tego szamponu już dość dawno i nie użyję nigdy więcej. Jest okropny, wysusza włosy i pozostawia okropny zapach. Używałam także podobnych fioletowych kolegów, ale również nie byłam zachwycona.
    Moje włosy, mojej mamy też nie polubiły żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na chwilę obecną używam zwykłego z joanny zobaczymy czy działa

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też polecam Ci szampon z Joanny. Jestem blondynką w temacie :) Świetny jest ten z linii profesjonalnej o zapachu czarnej porzeczki :) Naprawdę bardzo dobry rewitalizujący szampon. Do kupienia chyba tylko na Allegro albo w hurtowniach fryzjerskich. Natomiast ten zwykły szampon Joanny z drogerii też jest dobry :) Aktualnie akurat tego używam 2-3 razy w tygodniu i jestem zadowolona. Polecam Ci! Dodaję Twojego bloga do obserwowanych i będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najgorszy szampon do blond jaki stosowałam. Po kilku użyciach poleciał do kosza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwzywam i jestem zadowolona bo to nie jest jakiś balsam żeby pachniał tylko żeby usunął kolor.. fakt może wysusza ale każdy jeden produkt 😊

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.