środa, 5 grudnia 2012

Bourjois - Healthy mix - korektor - który kolor wybrać - 51 czy 52? porównanie!



Szybkie porównanie Bourjois - Healthy mix. Sama jakiś czas temu stałam przed wyborem "Hmmm który kolor wybrać... czy 51 nie będzie za jasny... a może 52 będzie za ciemny?".W końcu kupiłam 52 który na okres letnie okazał się kolorem idealnym. W momencie gdy w Rossmannie pojawiła się okazja -40% na kolorówce wiedziałam, że muszę kupić ten korektor - tym razem wybrałam 51.




Czy jest między nimi ogromna różnica? o dziwo nie aż taka tzn jak zastosuje jeden pod jednym okiem a drugi pod drugim to ciężko rozpoznać który jest który - dodam jednak, że nakładam cienką warstwę bo nie mam wielkich problemów w tych okolicach.

51 jest dość jasny i jeśli nie macie bardzo jasnej karnacji nie sięgajcie po niego, 52 natomiast jest kolorem który pasuje i do jasnych cer i tych ciemniejszych.

Jak na moje oko różnią się odcieniem - 51 bardziej wpada w żółć natomiast 52 w beżowy i róż.




W tej chwili używam koloru 51 ale równie chętnie sięgam po 52. Jeśli miałabym jeszcze raz podjąć decyzję który kupić - wybrałabym 52 bo jest odrobinę ciemniejszy i pasuje do mojej cery zarówno latem jak i zimną. Przy 51 muszę uważać bo jeśli używam kremu brązującego z ziaji czasem daje u mnie efekt tzw białej pandy - jest za jasny.

 

10 komentarzy:

  1. Aktualnie używam korektora z Bell.
    I jego odcień jest bardzo podobny do 51 z Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, przydatne porównanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam nr 52, bo 51 był dla mnie zbyt jasny. Używałam go tylko zimie bo latem gdy się trochę opaliłam to już się zbyt odznaczał. To chyba był mój najlepszy korektor jaki miałam, był trwały, nie znikał i dobrze tuszował cienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten korektor i bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. wszystkie zalezy od cieni jakie mamy ale wg mnie kryje dosc dobrze - choc ja nie mam duzych cieni pod oczami.

      Usuń
  6. bardzo fajne porównanie;) na pewno wielu osobą się przyda;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny post, teraz jestem pewna, że dobrze zrobiłam nie biorąc w promocji Rossmana odcienia 52, jaśniejszego niestety nie było... no trudno;)
    Masz piękne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedyś bardzo go lubiłam ale zaczął mi robić takie "kropeczki" pod oczami... teraz dałam mu drugą szansę i to samo, ładnie to nie wygląda, nie wiem co z tym zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.