niedziela, 16 listopada 2014

Sobota z Yankee Candle - Under the palms.


Sobota? A nieee dziś już niedziela - wczorajszy wieczór spędziłam w cudownej atmosferze poza domem więc dopiero dziś przychodzę do Was z recenzją wosku Yankee Candle! Tym razem Under the palms!


Większość wosków mam w kolorze czerwonym, miła odmianą jest taki w kolorze zielonym!


Under the palms nazwałabym woskiem roślinnym - tak jakoś kojarzy mi się gdy wącham opakowanie. Po rozpaleniu dom otula zapach roślinno kremowy. Całkiem przyjemny jednak nie jest to wosk z kategorii - uwielbiam. W opakowaniu bardziej mi się podoba niż w kominku. Ładnie pachnie ale nie jest to wosk po który sięgnę ponownie - no chyba, że skończą się moje ulubione.


Wosk możecie kupić w sklepie internetowym Goodies.pl

Jeśli macie ochotę na ten wosk albo inne produkty Yankee Candle mam dla Was Kod zniżkowy do wykorzystania na Goodies.pl!

Kod upoważnia do 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty Yankee Candle. Ważny jest do końca 31.12.2014 i jest wielokrotnego użytku. Kod to: SMIETI



Uwaga uwaga - niedawno wystartował konkurs "List do Goodiesowego Mikołaja" w którym możecie wygrać świece YK - więcej szczegółów -> http://www.mikolaj.goodies.pl/.



Napiszcie koniecznie czy tak mieliście ten wosk albo podzielcie się swoim ulubionym zapachem - a już za tydzień opiszę Wam kolejny wosk :)

13 komentarzy:

  1. Mam, tak jak Ty wolę go w opakowaniu, ale od czasu do czasu odpalam i nie jest źle. OstAtnio króluje u mnie honey&spice, nastraja idealnie na jesienne wieczory. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z moich ukochanych woskow... mmm... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym go kupiła żeby poczuć się jak na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smieti, a gdzie kupiłaś taki uroczy kominek? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu pierwszy raz i zdjęcia robią na mnie wrażenie! :)
    http://www.barbaramaciejewska.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu skusić się i kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja planuję zaopatrzyć się w woski YC, szukam takich typowo jesienno-zimowych, więc ten na razie sobie odpuszczę, może na wiosnę się na niego skuszę :)

    PS. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach zapachem, ale ta zieleń cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sam kolor przyciąga, taki trawiasty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten zapach, jeden z łagodniejszych pośród tych co miałam. Ale podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki ma śliczny, żywy kolorek, ciekawa jestem zapachu ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapachu nie znam, ostatnio najczęściej palę Beachwood. Widzę, że Ty podobnie jak ja również kruszysz wosk, a nie łamiesz na kawałki jak większość osób ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam, to mój niekwestionowany ulubieniec, zaraz obok Pink Sands. :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.