wtorek, 3 lutego 2015

Walentynkowe rozdanie - weź udział i wygraj paletę cieni Makeup Revolution "What You Waiting For?".


Walentynki już lada chwila a ja mam dla Was szybkie rozdanie którego wyniki pojawią się w Święto Zakochanych. Nagrodę ufundował sklep internetowy puderek.com.pl a jest nią  Makeup Revolution What You Waiting For? Salvation Palette.

Udział w rozdaniu będą mogły brać osoby które publicznie obserwują blog a także osoby które "Lubią"  fan page bloga na Facebooku.A co dokładnie musisz zrobić aby wygrać??

  • Odpowiedz w formularzu na pytanie "Moja Walentynka/Walenty ma na imię.."
  • Jeśli jesteś publicznym obserwatorem bloga: w formularzu zgłoszeniowym podaj nick obserwatora publicznego bloga
  • Jeśli „lubisz” stronę bloga na portalu społecznościowym Facebook – w formularzu zgłoszeniowym podaj imię i nazwisko/nick, pod którym „Lubisz” bloga oraz udostępnij publicznie na swoim koncie ogłoszenie konkursowe wraz z komentarzem „Biorę udział”    
  • podaj w formularzu aktualny adres e-mail.


Rozdanie trwa do 13.02.2015 do 23:59.

Zwycięzca wyłoniony zostanie poprzez losowanie a wyniki zostaną ogłoszone na blogu 14.02.2014. Nagroda zostanie przesłana na podany adres i nie podlega wymianie/reklamacji. wszelkie próby oszustwa będą oznaczały dyskwalifikacje!! Jeśli nie jesteście osobami pełnoletnimi spytajcie rodziców czy możecie wziąć udział i w razie wygranej udostępnić mi swój adres.



Życzę powodzenia!!



32 komentarze:

  1. Cudowna nagroda :) Wzięłam udział i mam nadzieję, że te walentynki będą wyjątkowe - randka z taką paletką brzmi świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ci co tu i tu wysyłają dwa? Bo nie wiem czy dobrze zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wtedy maja podwojna szanse i dwa losy :)

      Usuń
  3. Paleta jest urocza, chętnie bym ją wypróbowała ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłane :) Zaciskamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu, jaka cudowna paleta *O* Wzięłam udział!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna nagroda:) zgłosiłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia dziewczyny :) Paleta wygląda ciekawie, więc i ja biorę udział :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłoszenie wysłane a nagroda rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam palety Makeup Revolution więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłosiłam się ;) i na fb i tutaj ;) udostępnie jeszcze banner ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stawiam pierwsze kroki w makijażu :) Fajnie by było wygrać i mieć czym eksperymentować :)
    Dobrze że trafiłam na Twój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  12. a jeśli ktoś nie ma swojej walentynki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moze napisac ze jej nie ma albo ze caly czas szuka:)

      Usuń
  13. jak ogłosisz zwyciezce? :)
    tzn. napiszesz cos takiego : wygrywa xxxxx, ktorej walentynka jest xxxx?
    czy tylko kto wygrywa, bo nie chcialabym aby zostalo ujawnione imie mojej walentynki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglosze tylko zwyciezce wiec mozesz smialo brac udzial :)

      Usuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.