piątek, 13 marca 2015

Seria Sugar High od Orly - przegląd lakierów.



Wiosenna kolekcja Orly Sugar High to zestaw sześciu lakierów wśród których odnajdą się zwolenniczki jasnego, ciemnego a także mocno intensywnego a wręcz rażącego koloru na swoich paznokciach. Przedstawie Wam moje pierwsze wrażenie - trzech bohaterów dzisiejszego postu będzie do zdobycia.




Co charakteryzuje lakiery Orly? Posiadają opatentowaną ergonomiczną nakrętkę GRIPPER CAP™, która gwarantuje łatwe otwieranie oraz optymalne działanie lakieru. Gumowa nakrętka jest bardzo poręczna! Nowa formuła lakierów nie zawiera DBP, Toluenu oraz Formaldehydu.



Posiadam 5 lakierów - w zestawie jest 6 - tym którego Wam w tej notce nie pokażę jest Sweet dreams -  klik który określiłabym jako fioleto-brąz bądź odcień brudnego brązu z fioletową poświatą.


Frosting - na początku myślałam, że będzie to kremowa biel. Jednak już przez opakowanie widać złotą poświatę. Nie jest to kolor oczywisty - daje bardzo ciekawy efekt. Nie jest to tandetna perła ale subtelny blask mikroskopijnych złotych drobinek. W tej chwili noszę go na paznokciach - genialnie wygląda w połączeniu ze złotą biżuterią.


Cake Pop - jasny bardzo mleczny róż bez drobinek. Będzie idealny dla fanek jasnego mani. Nie jestem w stanie powiedzieć ile warstw daje zadowalające krycie bo ten lakier będzie dla Was.


Candy Shop - pierwsze co przychodzi na myśl aby określić ten kolor - fioletowy bez! Lubię nosić takie kolory i dobrze się w nich czuję - jeśli Wam także się spodobał - on również jest dla Was!


Plum Sugar
- ciemny szlachetny kolor - połączenie granatu z fioletem. Kiedyś dość często nosiłam kolory tego typu na dłoniach. Przepięknie wygląda na paznokciach u stóp.


Key Lime Twist - jest bardzooo odważny - taki letni. Nigdy nie nosiłam takiego koloru ale kojarzy mi się z wakacyjną imprezą. Jeśli wpadł Wam w oko - też będzie do zdobycia!


Dajcie koniecznie znać który wpadł Wam najbardziej w oko! A już w ten weekend pojawi się rozdanie gdzie do zdobycia będą trzy lakiery - Cake Pop,  Candy Shop i Key Lime Twist.

Key Lime Twist został nominowany w plebiscycie magazynu Glamour - otrzymał wyróżnienie od redakcji w postaci etykiety Glammies 2015. Wybór redakcji. Właśnie trwa druga część konkursu - walka o tytuł “Glammies 2015. Wybór czytelniczek”. Na stronie  http://modelki.glamour.pl/glammies/najlepszy-lakier-do-paznokci można oddać swój głos i wygrać jeden z 30 zestawów kosmetyków. Każdego dnia można oddać, aż 5 głosów, aż do 19 marca.





23 komentarze:

  1. fajne kolorki czekam na recęzje hybryd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaly mi jeszcze 2 kolory wiec recenzja nie szybciej niz za 2 tygodnie

      Usuń
  2. Key Lime Twist jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kolorki wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Key Lime Twist kusi mnie najbardziej, ooooj kusi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sie boje takich kolorow zbyt wyraziste

      Usuń
  5. Świetnie się prezentują te kolory, aż mi trochę żal, że są poza moim zasięgiem cenowym... Cóż zrobić, trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać na lepsze czasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wiec koniecznie wziac udzial w rozdaniu ktore bedzie niebawem :)

      Usuń
  6. Podobają mi się wszystkie z wyjątkiem zieleni. Szczególnie intrygują dwa najjaśniejsze odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Candy Shop wygląda świetnie ;) Preferuję czerwienie, ale ten jakoś przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się pierwsze trzy odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Key Lime Twist (hicior tego roku jak dla mnie) i Frosting.. Cała kolekcja szalenie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kolory mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedna z najlepszych kolekcji kiedykolwiek! Wszystkie kolory są w 100% moje. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zdjęciach promocyjnych wyglądały na dużo bardziej jaskrawe i nie byłam do nich przekonana. Ale pierwsze swatche w sieci wyglądają naprawdę zachęcająco :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.