środa, 19 listopada 2014

Ulubione kremy pod oczy - Floslek, Nivea, Dr Irena Eris.


Od kiedy pamiętam starałam się używać codziennie kremu pod oczy - kiedyś nawet o tym wspominałam - nawyk wyrobiła we mnie Mama. Skóra w tym miejscu jest cienka i delikatna - uważam, że jej nawilżanie jest niezbędne i powinno być nawykiem porównywalnym z myciem zębów.

Używałam wielu kremów, tych droższym i tańszych. Nie wierze w cudowne wyprasowanie zmarszczek ale wiem, że systematyczne stosowanie kremu pod oczy może proces ich powstawania opóźnić.



Nie znalazłam kremu który w 100% spełniłby moje oczekiwania. Zauważyłam, że nie da się połączyć "treściwy i lekki" - a może nie trafiłam jeszcze na taki krem? Dziś poczytacie o tych które lubię na tyle aby o nich napisać.

Kremy pod oczy dzielę na dwie kategorie:

  • Kremy na dzień stosowane z rana - wymagam od nich tego aby były lekkie i szybko się wchłaniały. Oczekuje nawilżenia ale mam jedną istotną dla mnie rzecz - muszą współgrać z korektorem - nie jestem w stanie znieść jak ten waży się na kremie.
  • Kremy stosowane na noc przed snem - nie muszą się szybko wchłaniać ale muszą być mocno treściwe. Przy tych akurat ważne jest dla mnie aby nie były podrażniające - jeśli rano budzę się z tzw "spiochami" w oczach to krem jest na NIE.



Pora przejść do moich ulubieńców!


Kremy na dzień pod makijaż - od dawna jestem wierna kremom marki Floslek - są tanie i idealne pod korektor. Te ogromne tubki starczają na bardzooo długo!


  • Floslek Gold Therapy Rozświetlający - lekki, szybko wchłaniający się. Jest porównywalny z Mineral Therapy.
  • Floslek Mineral Therapy Morskie Minerały Ca+Mg - to krem po który sięgam najczęściej, genialny pod każdy korektor. Skóra wchłania go błyskawicznie - czuć po nim nawilżenie ale nie ma obciążenia.
  • Floslek Arnica - zazwyczaj trzymam go w lodówce, ma żelową konsystencję i cudownie się go używa z rana do przebudzenia zwłaszcza gdy mam mocne cienie albo podpuchniętą górna powiekę - na szczęście dolna mi się taka nie zdarza.




Kremy na noc - najczęściej sięgam po gęste, treściwe przeznaczone raczej dla kobiet w wieku mojej Mamy. Istotne jest to aby był mocno nawilżający a nawet natłuszczający. Nie lubię kremów które obciążają mocno tę okolice powodując rano podpuchnięcia czy nawet ropną wydzielinę w oku. Przeważnie używam kremów NIVEA.
  • NIVEA Vital Soja - treściwy, średnio gęsty i dość dobrze wchłaniający się. Dobrze nawilża.
  • NIVEA Cellular - ulubiony na noc - po jego użyciu czuję jak skóra go chłonie, pozostaje po nim lekki film i gdyby nie to - pewnie używałabym go także na dzień pod makijaż.
  • Dr Irena Eris Clinic Way 1+2 - dość leki, dobrze nawilżający. Lubię jego działanie, niestety zbyt blisko nałożony sprawia , że rano budzę się ze "spiochami". 


Tak przedstawiają się kremy po które sięgam najczęściej - są wśród nich takie których i Wy używacie? A może macie swój ulubiony który polecacie? chętnie się o nim dowiem!

30 komentarzy:

  1. Polubiłam się ogromnie z żelem arnikowym forte, też używam go pod oczy od czasu do czasu, jest genialny...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na razie używam próbki kremu pod oczy Sylveco i nie narzekam :) ale rozglądam się powoli za jakimś pełnowymiarowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszalam ze to swietna marka bo duzo osob o niej pisze :) niestety jeszcze nie mialam okazji nic uzywac :)

      Usuń
  3. Kremy pod oczy Miraculum- wszystkie serie fajne, szczególnie Geneza Młodości i La Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys mialam probke kremu na dzien i srednio mi sie spodobal - pos oczy nic nie mialam. Chyba czas sprobowac :)

      Usuń
  4. Z Nivea nie miałam jeszcze żadnego kremu pod oczy, a Floslek niestety mi nie służy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z floslek lubie ten ze świetlikiem i bławatkiem, teraz poluje na Tolpe z hibiskusem ponoć fenomenalny krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. żadnego nie miałam,choć mam w planie nivea
    na razie używam na okolice oczu z avon anew clinical

    OdpowiedzUsuń
  7. W planach mam kupno kremu pod oczy z Tołpy 35+ to będzie mój pierwszy taki krem pod oczy i zobaczymy jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo tego u Ciebie :) Pod oczy uwielbiam lekkie żele Flosleku (chyba używałam już każdej wersji), stosuję je na dzień bo świetnie się wchłaniają. Na noc używam masła shea lub oleju kokosowego albo też kremu, teraz akurat mam Eva Natura z serii Herbal Garden - ma bardzo specyficzny zapach taki ziołowy ale nie podrażnia mnie i fajnie działa. Polecam Ci filmik Nissiax o tym jak nakładać krem pod oczy, po obejrzeniu go nie mam żadnych problemów ze śpiochami czy podrażnionymi kącikami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam też ten Arnikowy z Flosleku nawet polecałam go koleżankom które miały problemy z sińcami pod oczami.A z lodówki jest cudowny-po prostu od razu ulga.Natomiast dla mnie aktualnie numerem jeden stał się krem z Organique Multi Action Eye Cream. Niestety ma jedną wadę-jest drogi.Ale z drugiej strony duża pojemność bo 30ml. Fantastycznie nawilża i jest bardzo wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z flos leku właśnie do mnie ostatnio przybył (ten z linii Gold Therapy), także niedługo się z nim zmierzę :). Z mojej strony mogłabym Ci polecić krem pod oczy z Sylveco - dla mnie najlepszy :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna osoba chwali sylveco a ja nigdy jeszcze nic nie mialam z tej marki :(

      Usuń
  11. Też ostatnio zaczęłam dbać o skórę pod oczami i używać kremów ale tylko na noc, nie znalazłam dotychczas idealnego pod makijaż, ale wypróbuję te podane przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja obecnie na dzień używam Rival de Loop Q10 a na noc Clinique All about eyes. Z tych co pokazałaś miałam ten z FLosLek i dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresował mnie Nivea Cellular, choć nie przepadam za tą marką. Być może skuszę się jak zużyje zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Floslek Mineral Therapy Morskie Minerały Ca+Mg a mnie skusił ten krem ^.^ wczesniej o nim nie słyszałam :)
    ___
    w wolnej chwili zapraszam do mnie : nadinnes.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rankiem używam lekkiego kremu odżywczego Tołpy, natomiast na noc kremu z Fitomedu. Podobnie jak Ty, uważam, że krem pod oczy na dzień musi być leciutki i szybko się wchłoniać, natomiast wieczorem ma mi dać porządną dawkę nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze żadnego z nich nie miałam, ale tak naprawde od niedawna stosuje tego typu krem.

    OdpowiedzUsuń
  17. moje doświadczenie z kremami pod oczy kończy się ostatnio na Ziaji, ale chetnie skuszę się na krem Nivea na noc :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam te kosmetyki z Nivea i muszę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żel pod oczy z Flosleku z arnicą znam i bardzo lubię, ale skoro polecasz z tej firmy krem z minerałami to muszę go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.