poniedziałek, 5 września 2011

Kemon - Hair Manya Macro - Fluid zwiększający objętość włosów


Producent: Kemon

Produkt: Hair Manya Macro Fluid zwiększający objętość włosów

Opis/Obietnica producenta: "zwiększa grubość i objętość włosów. Nadaje im zdrowy, lśniący oraz pełen życia wygląd. Nie klei się. Nie ma negatywnego wpływu na działanie innych zastosowanych produktów do stylingu." [żródło: strona producenta]

KWC - recenzja na wizażu - [Klik]

Moja recenzja

Kolor:
praktycznie bezbarwny choć widać lekkie fioletowe zabarwienie.

Zapach:
cudny! mocno owocowy - jagodowy. Czuć go później przez jakiś czas na włosach.


Formuła/Konsystencja:
praktycznie jak woda lekko śluzowata ale nie klejąca. Produkt bardzo wydajny.

Efekt/Działanie:
faktycznie zwiększa znacząco objętość fryzury nie obciążając przy tym włosów. Jeśli mamy zniszczone włosy może zrobić "sianowatą szopę na głowie" i nie będzie to wcale wyglądać dobrze. Jest świetny jeśli mamy włosy w dobrej kondycji. Nie usztywnia włosów.

Jak stosować:
wg producent: Rękami równomiernie na całą długość włosów umytych i osuszonych ręcznikiem. Włosy suszę suszarką tak jak zwykle." I tak właśnie stosuje. Zauważyłam że jeśli go zastosuje lepiej włosy wyglądają gdy wysuszę je suszarką niż pozostawię do wysuszenia same.


Opakowanie/Użytkowanie: opakowanie w fantastycznym kolorze - bardzo mi się podoba - do tego jest dość poręczne.

Idealny dla: osób które mają cienkie włosy a chcą uzyskać bujną fryzurę.

Gdzie kupić:
w sklepach internetowych i wszędzie tam gdzie dostępne są kosmetyki kemon.

Cena:
ok 65zł a więc dość wysoka.

Czy bym kupiła: Tak choć najpierw muszę ściąć zniszczone końce.

Ogólna ocena: Produkt który zwiększa objętość i nie obciąża włosów. Nie polecam jeśli macie zniszczone włosy - jak pisałam wyżej zrobi nam szopę która będzie wyglądać niezbyt efektownie. Jeśli macie cienki włosy i chcecie dodać im objętości będziecie nim zachwycone. Bardzo podoba mi się jego działanie i jak tylko moje zniszczone końce zostaną ścięte będę go używać codziennie. Nooo i niesamowicie pachnie!! Tylko cena mogłaby być niższa.



Dziękuje firmie Kamon za udostępnione mi produkty a Was zapewniam ze moja recenzja [ta i przyszłe związane z tymi produktami] będzie obiektywna - tzn przedstawia moje subiektywne zdanie na ich temat. Wasze odczucia odnośnie tych produktów mogą być inne. Jednocześnie mam nadzieje że będą komuś przydatne.

13 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać testowania tego produktu. Świetnie trafili, bo mam cienkie i delikatne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie coś takiego szukam !

    OdpowiedzUsuń
  3. To by mógł być mój kosmetyk, mam bardzo długie i przez to ciężkie włosy, trudno się je odbija, ale za tą cenę boję się testować ;)



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że cena tak wysoka, chętnie bym go przetestowała...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem po uszy zakochana w tym fluidzie. Przepięknie pachnie, włosy są grube i błyszczące po nim. Szkoda, że jest taki drogi, bo aż czułam się winna zachwalając go na blogu i robiąc wszystkim na niego ochotę :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi nie jest taki cud potrzebny, bo objętość włosów mam bardzo bardzo dużą

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam włosów bardzo dużo,nawet bywa to uciązliwe,dlatego ostatio wycieniowałam sporo,bo juz nie mogłam sobie z nimi poradzic.Na dodatek lekko się krecą:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę cena troszkę wysoka ale jeśli działa to warto spróbować ja niestety chwilowo muszę odżywić porządnie moje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś u mnie otagowana :) - http://kotwkosmetyczce.blogspot.com/2011/09/tag-letni-projekt-denko.html
    Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ja to potrzebuję takie który zmniejsza objętość włosów ;))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. do moich zniszczonych 'kłaków' raczej się nie nadaje, bo i tak ostatnio zaczęła mi się robić szopa...

    kiedy wyniki rozdania? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak chodze po blogach i nakręcam się na ten produkt :D I właściwie to już go kupiłam ;-) Dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.