czwartek, 15 grudnia 2011

Perfumy FM - co o nich sądzicie?



Produkty FM - znacie? ja słyszałam już dawno temu o perfumach FM - tanie odpowiedniki drogich markowych perfum. Wcześniej nie miałam okazji się na nie skusić. Okazało się że znajoma z pracy [swoja drogą pracująca u konkurencji:P] jest ich konsultantką. Postanowiłam wziąć coś na wypróbowanie.

Jeśli nie słyszałyście o FM to ściągnęłam z ich strony -> "Produktem flagowym FM GROUP Polska są wysokiej klasy perfumy i wody perfumowane, tworzone przy współpracy z firmami PERFAND oraz DROM Fragrances. Uzupełnieniem asortymentu są produkty perfumeryjne (m.in. balsamy, żele pod prysznic, wody po goleniu, kremy do rąk, pianki do golenia, perfumy do włosów oraz inne perfumowane kosmetyki).
W listopadzie 2008 roku firma wkroczyła w nowy segment, wprowadzając na rynek doskonałej jakości środki czystości pod marką FM GROUP FOR HOME.
Od października 2009 roku klienci i Dystrybutorzy FM GROUP mogą korzystać z usług wirtualnego operatora telefonii komórkowej FM GROUP Mobile." [źródło: strona producenta].


Dostałam do domu cały próbnik - nie byłam w stanie wszystkich próbek obwąchać ale wiele mi się spodobało. Wybrałam dla siebie zapach 32 czyli zapach zbliżony do Thierry Mugler - Angel.



Używam go od 2 dni i jestem zaskoczona trwałością. Zapach bardzo specyficzny i intensywny ale coraz bardziej mi się podoba. Myślę że skuszę się jeszcze na inne zapachy. Ja dostałam je ze zniżką czyli 30zł za 30 ml. Normalnie kosztuje taka pojemność 30 z groszami [chyba 32?]. Są też inne pojemności i cena jest niższa bądź wyższa.

A Wy miałyście do czynienia z perfumami FM? co o nich sądzicie?

69 komentarzy:

  1. A cena? Pojemność?
    Generalnie tego typu zakup mógłby być fajnym preludium ;) do zakupu zapachu "prawdziwego" - taką próbą czy odpowiada, nie znudzi się itd.
    Jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kilka różnych numerów i zawsze byłam bardzo zadowolona. Kiedyś specjalnie kupiłam odpowiednik naomagic bo wcześniej miałam perfumy oryginalne i naprawdę nie byłam w stanie wyczuć różnicy. Ogólnie wolę zapachy markowe ze względu na różnorodność flakoników, bo te z FM wyglądają niestety wszystkie tak samo i ciężko zapamiętać, który zapach jest który, ale gdyby nie to, to pewnie kupowałabym FM częściej. Mój mąż stale ich używa i bardzo sobie chwali zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja niestety nie mogę się przekonać do podróbek FM. Miałam kiedyś kilka próbek. Mają w sobie tak dużo alkoholu i substancji zapachowych, że po 1h zaczyna mnie boleć głowa. Są bardzo intensywne i stąd ich "trwałość".

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś tak wyszło, że nigdy nie miałam okazji nawet powąchać ich perfum ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. bzeltynka - na kazdym flakonie masz nr perfum wiec latwo odroznic zapach. ja lubie nr 97, 98, 80. polecam BARDZO kredki do oczu. swietne kolory (zielona jest piekna), latwo sie maluje i sa bardzo trwale. calkiem fajny jest tez podklad advanced foundation.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam dwa razy perfumy z tej firmy i byłam zadowolona myśle że znowu kupie kiesdyś

    OdpowiedzUsuń
  7. ja polecam nr 33 ( o ile dobrze pamiętam) piękny zapach, idealny jak Dolce&Gabbana Light Blue :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używałam od nich jednego zapachu i byłam zadowolona. Teraz nie mam u kogo ich zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam okazji ich testować, ale wizualnie już mnie zainteresowały. lubię niebieskie perfumy, nie wiem dlaczego :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach który ja mam nijak ma się do oryginału, wiec zakupu raczej nie powtórzę :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię perfumy FM :). Ale trzeba je najpierw chyba samemu obwąchać ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. ja narazie mam jeden flakonik FM 80 - odpowiednik Miss Dior Cherie - uwielbiam je, są trwałe i praktycznie nie różnią się od Diora. mój mąż też używa, kiedyś włożył sweter pachnący perfumami do szafy, wyjął po kilku dniach i wciąż dało się wyczuć zapach :) to jest dobra alternatywa dla oryginałów :) ja napewno skuszę się na jeszcze, tym bardziej że mam dużą zniżkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem im przeciwna.Jest tyle ładnych,oryginalnych,tańszych zapachów,nie trzeba wcale kupować zapachów górnopółkowych-po co kupować coś co ktoś ukradł twórcom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie jest za krótkie żeby odmawiać sobie przyjemności na rzecz zapachu za ponad 200zł. Można mieć i ładny zapach i resztę kasy na inne przyjemności :)

      Usuń
  14. A ja nigdy nie miałam styczności z tymi zapachami a z chęcią bym coś spróbowała:) Tylko gdzie te próbki można powąchać? Jedynie u konsultanki? Jeśli tak to szkoda, bo niestety żadnej nie znam....
    Pozdrawiam Listkowa

    OdpowiedzUsuń
  15. mialam jedne, zapachem od oryginalu sie roznily, choc wachalam inne i byly identyczne! ale trwalosc maja genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze niby wszystko ok, ale czy komponowanie prawie identycznych zapachów, jak te które są już dostępne to dobry pomysł? Tego typu odpowiedniki, to jakby nie patrzeć po prostu podróbki, tylko zapakowane w inny flakon i inaczej nazwane. Wiem, że kuszą niską ceną, ale to tak, jakbym prowadziła bloga, pod swoją nazwą i szatą graficzną, a treść skopiowałabym z cudzego. Nikt chyba nie chciałby tego. Popieram burn-it-up, lepiej wybrać coś tańszego, np Yves Rocher, niż kupować tego typu...hmm...odpowiedniki. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mialam i wywalilam. reszta wypowiedzi bylaby malo kulturalna, wiec nic nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie wszelkiego rodzaju "odpowiedniki" (czyli po prostu podróbki) są nie do przyjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam ze 3 zapachy i lubię. Jak wykończę moje aktualne, na pewno jeszcze do nich powrócę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam dwa zapachy w tym ten który opisujesz, moim zdaniem na początku pachną ładnie jednak po jakimś czasie wszystkie pachną podobnie. Buteleczka według mnie nie jest specjalnie ładna, a w moim przypadku wygląd flakonika ma sprawiać przyjemność dla oczu i jest istotny.Wiem ,że mają swoich zwolenników, jednak ja wolę inne perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam bardzo podobne zdanie do Magdy60005. Nie będę powtarzać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. słyszałam o odpowiedniku Noa Cacharel - który to numerek - może wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  23. produkcja 'odpowiedników' powinna być karana dożywotnim karnym kutasem. NIE dla podrób.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja właśnie wykańczam swoją pierwszą butelkę pierwszego zapachu z tej firmy i jestem z niego bardzo zadowolona, a zwłaszcza, że trzyma się b. długo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja lubię tą firmę..mam ich zapachy...tak czy siak są odpowietnikami droższych marek..powiem szczerzę można kupić piękne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam ponad 40 perfum z FM i dalej moja kolekcja rośnie. Kupuję je bo bardzo je lubię bo są trwałe, tanie i mają ładne zapachy a nie po to by mieć podróbki jakiś zapachów

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie są świetne! Niedrogie, zapachy bardzo dobrze odwzorowane. A co do trwałości to powiem, że jest niesamowita. Swego czasu używałam odpowiednika D&G - Light Blue była to zima.... perfumy dawno mi się skończyły i zdążyłam o nich zapomnieć. Przy kolejnej zimie wyciągam z dna szafy zimową kurtkę, a ona co? Nadal pachnie tymi perfumami. :)
    Mimo to kupuję także oryginalne produkty. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. mialam 2 raazy perfumy z FM, pierwsze to były słodziutkie truskawkowe, a ostanie luxury (?) nie pamietam dobrze nazwy, ale całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam kilka perfum z serii FM i szczerze może to moje wadliwe egzemplarze, bo miałam Paco Rabanne Black Xs i nie pachniał nawet w połowie jak oryginał, co z tego że był trwały jak ulatniając się czuć był jakiś taki bazarowy zapach, od tamtej pory oryginały, a jak nie jestem przy kasie, to jakieś dezodoranty z atomizerem z serii takiej jak perfumy

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś otagowana :)

    http://kosodrzewina.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-postanowien.html

    OdpowiedzUsuń
  31. dla mnie niewyobrażalnie cuchną, są nietrwałe i nie umywają się jakościowo do oryginałów

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam kiedyś taką małą flaszkę truskawkowych perfum z FM, ładnie pachniały, ale nic poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie próbowałam, ale na razie mam wystarczającą ilość perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też posiadam perfumy FM, takie zółte :D Nie pamiętam jaką mają nazwę, bo wyrzucilam opakowanie, ale było ono takie złoto-czerwone z róża :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam :D
    Ja używam już od kilku lat numerku 33 to jest odpowiednik Dolce Gabbana Light Blue i są naprawde niesamowite utrzymują się cały dzień na skórze a na ubraniach nawet dłużej. Miałam do czynienia tez z innymi zapachami ale tylko ten mial tak długą trwałość a po za tym większość naprawde śmierdzi ... Miałam szczęście ze trafilam akurat na ten próbnik..:P
    Elzbietkaa

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem dystrybutorką tych perfum i z ręką na sercu polecam znajomym, którzy naprawdę są zachwyceni tymi perfumkami:).Większość osób odradza te zapachy jakoby były nietrwałe. Ale główny błąd osób, które to robią to nieznajomość oryginału! Perfumy, które z natury są lekkie i wietrzne nie będą pachniały ani mocno i długo, ani w oryginale ani jako podróbka. Ja wkręciłam się w temat i co jakiś czas chodziłam do sephory czy douglasa psikałam jedną ręke oryginałem a drugą podróbką. Ku mojemu zaskoczeniu, niektóre zapachy FM były trwalsze niż oryginał! Ale naprawdę jak za ta cenę trwałość jest megaaa. Ja w tej chwili mam FM Paco Rabbana LaDy Million i poperfumowałam szalik i wyobraźcie sobie pachnie ponad tydzień, tak samo jak płaszcz czy sweter, który odłożę do szafy. Więc dziewczyny nie zrażajcie się tylko spróbujcie i potem oceńcie. Przede wszystkim nie wąchajcie z flakonika tylko skropcie dłoń i to swoją nie koleżanki bo każdy ma inne ph i zapach, który na innej osobie był ładny na was się może przecież nie spodobać:).

    OdpowiedzUsuń
  37. Też słyszałam, że te perfumy są świetnej jakości. Generalnie same dobre opinie, tylko konsultantek nie znam zbytnio;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja generalnie kupuję oryginale perfumy. Czasami skuszę się na jakieś z tańszej półki, czyli Avon, Oriflame, czy Coty. Ale generalnie preferyje oryginały. Miałam krótki romans z FM, ale to nie było to... Jednak jak się ma doczynienia z oryginałem, a potem z odpowiednikiem to zawsze brakuje tego czegoś. Przynajmniej z moim nosem tak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. miałam:) dostałam od znajomej na imieniny- zapach nietrafiony i jak na złosć...trwałość po prostu nie do zdarcia:)

    OdpowiedzUsuń
  40. miałam i trwałość była ok, chociaż dużo lepiej trzymał się w moim przypadku na ubraniach niż na skórze. wolę jak zapach współgra z moją skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. zostałaś otagowana z jednym z tagów ;))
    http://to-be-inspiration.blogspot.com/2011/12/otagowana-x2-how-much-how-many-5.html
    zapraszam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. mam w domu dwie albo trzy, ale nie przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem na nie wobec produktow FM i tym podobnych klonow....
    Cenie oryginalne perfumy i nawet jezeli stan konta nie pozwala na takie szalenstwo jakiego pragne to wybiore cos ze sredniej polki.Odpowiednikom mowie stanowcze NIE.
    Perfumy to PERFUMY, jestem w tej kwestii zasadnicza:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z Fm miałam jeden zapach i był całkiem ok.Nie patrzyłam czego to jest odpowiednik tylko chodziło mi o zapach.Teraz mam świeczkę z fm bardzo ładnie pachnie.
    Mam też odpowiednik z innej firmy opium ysl jednak zapach bardzo się różni od orginału.A szkoda bo uwielbiam zapach opium i chyba pozostaje kupić orginał

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja zamówiłam nr 25/30ml z FM jest to ponoć odpowiednik Hugo Woman

    OdpowiedzUsuń
  46. Skąd Wy ludzie bierzecie te określenia podróbka czy odpowiednik czegokolwiek????? Stąd zdecydowana większość "oburzonych" osób krytykuje produkty perfumeryjne FM , bo sobie do głowy wbili jakieś odpowiedniki ! FM Group zaopatruje sie we wszystkie kompozycje zapachowe z niemieckiego laboratorium DROM, które od 100 lat kreuje zapachy !

    SAMI NIE TWORZĄ ZAPACHÓW

    a po drugie : NIGDZIE W POLSCE NIE KUPUJECIE PERFUM , Ogłupieni ludzie potoczną nazwą "Perfumy" , która ma się nijako do podstawy twierdzenia czy coś jest perfumą czy nie ! Poczytajcie kiedy można mówić o perfumach, bo to co kupujecie w Sephorze itp to MAXYMALNIE Wody perfumowane!

    A jeśli komuś coś za mocno pachnie z kolekcji dla kobiet, to tylko dlatego że FM ma PERFUMY, które charakteryzują się WYŻSZYM zaperfumowaniem...

    OdpowiedzUsuń
  47. Napisz do mnie i zamów produkty FM jolademex@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Chcesz kupować produkty FM po cenach hurtowych napisz do mnie.Zapiszę Ciebie jako dystrybutora. jedyny warunek to zakup startera z próbkami pefum. Mozesz w każdej chwili bez żadnych konsekwencji się wypisać. Mój e-mail jolademex@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. perfumy FM sa super posiadam Fm 80 i numerek Fm 17 są piekne utrzymuja sie długo : ) jestem zadowolona z tej firmy jakosci kosmetyków czy cienie kredka do oczu automatyczna , i wiele innych nawet podklad CC sprawdził sie świetnie

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam, jeżeli ktoś z Was chciałby zostać członkiem klubu Fm Group z okolic Gliwic, Knurowa, bojkowa, Orzesza, Ornontowic, Gierałtowic, chudowa i innych miejscowości proszę o kontakt. e-mail: buchcina13@interia.pl wystarczy napisać imię i nazwisko wraz z numerem telefonu a napewno odzwonię :) pozdrawiam ;)
    PS bedąc w klubie fm macie prawo do oszczedzania kupowania kosmetyków po cenie niższej niż podanej w katalogu a przy tym zarabiając ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. zapraszam do mnie. Blog o kosmetykach FM. Jestem dystrybutorką i zachęcam innych do współpracy. Jedyna koszty to 30 zł za starter + przesyłka. Mogę zarekomendować nową osobę pozdrawiam:) http://produkty-fm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Post już Twój trochę starszy :)
    ja lubię ich "odpowiedniki" , wiele jest na prawdę dobrze zrobionych i często sobie coś kupuję.
    Mam też coś z ich kolorówki, ale jest taka średnia, przynajmniej to, co próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ze ktos robi podobne zapachy tylko ze tansze to ja mam je bojkotowac i placic dwa razy tyle bogatym projektantom ? :) No prosze Was ;) ( niektore komentarze). Mi pasuja i bede je kupowac , wole miec 4 flakony FM niz 1 oryginal. A jesli ktos pisze, ze po tych perfumach boli go glowa albo ze go mdli to znaczy ze to nie jego typ perfum, nie jego zapach i z oryginalem bedzie dokladnie tak samo :) . Na 100 damskich zapachow obojetnie czy oryginalow czy odpowiednikow jest moze 10-15 , ktore nie " gryza sie" z moja skora, nie przyprawiaja o migrene, nie mecza mnie ani srodowiska no i maja zapach w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Moim zdaniem są bardzo dobre i za nie zbyt wygórowane ceny. Są trwałe , ładnie się rozwijają, duży wybór. Można coś znaleźć na każdą okazję. Nie są to podróbki, a jedynie tonacje zbilzone do markowych zapachów. Można dyskutować godzinami i stawiać argumenty, ale szkoda czasu. Ja je dostałam i polubiłam. Nipodobaja mi się butelki serii klasycznej są brzydkie i te poprzednie i te nowe. Dlatego na klasyczne się nie słyszę. Dla mnie flakon również jest ważny.

    OdpowiedzUsuń
  55. Moim zdaniem są bardzo dobre i za nie zbyt wygórowane ceny. Są trwałe , ładnie się rozwijają, duży wybór. Można coś znaleźć na każdą okazję. Nie są to podróbki, a jedynie tonacje zbilzone do markowych zapachów. Można dyskutować godzinami i stawiać argumenty, ale szkoda czasu. Ja je dostałam i polubiłam. Nipodobaja mi się butelki serii klasycznej są brzydkie i te poprzednie i te nowe. Dlatego na klasyczne się nie słyszę. Dla mnie flakon również jest ważny.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też lubię perfumy FM. Ja miałam dwa razy perfumy z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  57. Zupełnie nie znam tej marki. Nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierwszy raz tu u ciebie widzę markę FM, wcześniej nawet o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny ten próbnik, rzeczywiście duży wybór zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Och, bardzo bym chciała być w posiadaniu takiej ilości próbeczek:-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dobrze, że przybliżyłaś zupełnie nie znaną mi markę. Lubię wszelkie nowości i lubię też eksperymentować z zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  62. Zazwyczaj do nie markowych perfum podchodzę bardzo ostrożnie, niestety na mojej skórze nie są trwałe. Jakości zapachów tej marki oczywiście nie znam, nie mówię nie, być może dam im szansę i sprawdzę na jakichś próbkach :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Chętnie bym sobie sprawiła ten podobny do Angel Muglera, zajrzę na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przeczytałam twój fajny wpis ale póki co zostanę przy oryginalnych perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nasza kobieca redakcja bardzo lubi perfumy FM :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  67. Czy jest ktoś chętny do zamawiania sobie perfum i innych produktów z FM taniej niż w katalogu aż o -51% zapraszam do kontaktu wyślę również katalog i listę perfum, są to perfumy nie woda toaletowa czy perfumowana mają od 20-30% zaperfumowania olejku są bardzo trwałe a cena jest super 😉

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.