środa, 22 lutego 2012

Wyniki rozdania - Corine de Farme!!



15 lutego zakończyło się rozdanie 3 zestawów kosmetyków Corine de Farme - klik. Dziś po potwierdzeniu przez przedstawiciela CdF polubienia wylosowanych osób strony marki na FB mogę ogłosić zwycięzców którzy wyłonieni zostali za pomocą losowania.




zaraz wyślę do wszystkich maile - czekam na odpowiedz 5 dni czyli do 27.02.2012 - jeśli do tego czasu mi nie odpiszecie i nie podacie adresu do przesyłki losowanie zostanie powtórzone.

dziękuje wszystkim za udział a sponsorowi - Corine de farme -za kosmetyki :)

17 komentarzy:

  1. Ale jestem zaskoczona!:D I przy okazji zadowolona!:) Dziękuję!:*

    Dane już przesłane!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :)

    Zapraszam do mojego konkursu:
    http://marysia-k.blogspot.com/2012/02/konkurs-z-partnerssa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę własnym oczom, pierwszy raz coś wygrałam!
    Och Smieti <3 dziś mam bardzo szczęśliwy dzień :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAA Smieti-Twoje posty mi sie na glownej nie wyswietlaja:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, dziewczyny;)
    Kochana Smieti, ZOSTAŁAŚ OTAGOWANA!

    http://zapytajklaudie.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej^^ Bardzoo dziękuje :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do TAGu TOP 5 Bubli Kosmetycznych http://pieprz-i-kokos.blogspot.com/2012/02/tag-top-5-bubli-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.