czwartek, 26 kwietnia 2012

Ogólna polska akcja "Zostań Testerką Golden Rose"


W marcu marka Golden Rose ogłosiła ogólnopolską akcję "Zostań Testerką Golden Rose". Trzeba było wysłać zgłoszenie - po czym jury wybrało 30 blogów/kanałów na YT. Przogromne było moje zaskoczenie gdy na liście zobaczyłam swój adres bloga! :)

Dostałam do wypełnienia ankietę na temat typu urody oraz preferencji w zakresie ulubionych stylów makijażu. Wszystko po to aby dobrać odpowiednio kosmetyki. Najbardziej chciałam wypróbować cienie a najmniej pomadki.

Co znalazło się w pudełku przygotowanym dla mnie?

Przewodnik po ofercie Golden Rose, Classics i roxanne.



Nie wiedziałam że marka ta ma aż tyle różnych kosmetyków - oczywiści od razu oczy mi się zaświeciły na pewne produkty!



Lakier z serii Paris - 338



kolor folii aluminiowej - nie miałam jeszcze takiego koloru. Mam wśród swoich lakierów lakiery z tej serii i bardzo je lubię.



Róż - Terracotta Blush-On nr 07.


Uwielbiam róże i tych produktów nigdy nie za wiele w mojej kosmetyczce.



Pomadka do ust z woskiem pszczelim - nr 128.


Osoby który śledzą mojego bloga wiedzą że od pomadek to ja się trzymam z dala - ten produkt ucieszył mnie najmniej mimo cudnego intensywnego pomarańczowo-koralowego koloru. A może się przekonam do pomadek.



Tusz - Wonder Lash Mascara - 12x volume & lash lift.


Lubię testować tuszę - chyba jak każda kobieta.



Próbka wody toaletowej - Roxanne w58



Próbka w sam raz do torebki!



Zestaw próbek pomadek.


Ahhhh i znów te pomadki ;)



Lusterko


Torebek mam wiele a lusterek mało:)


Lakier do paznokci - magnetic.




To największe dziwadło z jakim miałam do czynienia - próbowałam już robić wzorki - daje zjawiskowy efekt ale nieźle musimy się namęczyć.


Jak się Wam podoba zestaw który otrzymałam do testów? - jest wśród tych kosmetyków coś do macie w swojej kosmetyczne lub co chciałybyście mieć?


pozdrawiam - Smieti :*

23 komentarze:

  1. Ale jednak cieni żadnego nie masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała ten lakier magnetyczny :)
    zawsze chce sobie kupic ale stwierdzam ze szkoda mi kasy ;p

    pomadka i róż, chcialabym zobaczyc je w praktyce, szkoda ze nie udalo mnie sie zostac testerka ale moze nastepnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pomadka i róż :) Tuszu jestem ciekawa ;) Bo nigdy nie uzywalam nic z Golden rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię markę Golden Rose i mam w domu mnóstwo kosmetyków tej firmy :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw :) Ja mam trochę inny, wczoraj dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję zakwalifikowania się:)

    mnie najbardziej ciekawi tusz do rzęs i srebrny lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddałabyś mi tę pomadkę albo próbki pomadek!!! :P Ja je uwielbiam i się od razu zakochałam :* Zakradnę się i Ci je zachachmęcę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z GR mam kilka lakierów i bardzo je lubię, a seria Paris Magic jest rewelacyjna.
    Ciekawa jestem jak się sprawdzi ich mascara.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ogromną nadzieję, że jednak się do pomadek przekonasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to testujemy :)) Ja akurat z pomadek bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę zakupić ten lakier w kolorze folii aluminiowej ;)
    miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paczka:) Zazdroszczę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulejszyn!
    Ja tez brałam w tym udział, ale najwidoczniej jestem zbyt mało popularna, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie pomadki:) ta pełnowymiarowa nie koniecznie, ale ta w złotym opakowaniu jest świetna, wypróbuj małe testerki..ja mam ocień nude i jest super trwała:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy lakier zdecydowanie najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna zawartość. ja też dostałam pudło od GR :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam dokładnie tą samą pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne rzeczy ;) Gratuluje ,że zostałaś wybrana ;)) Najbardziej mi się podoba tusz do rzęs i pomadka.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.