czwartek, 6 czerwca 2013

Niebiesko mi! czyli różne odcienie niebieskiego na paznokciach.





Ostatnimi czasy na blogach dziewczyn królują kolorowe paznokcie typu skittles. Próbowałam ale jakoś dziwnie się w takich czułam - być może źle dobrałam kolory :(

Postanowiłam jednak zrobić coś bardziej neutralnego ale tak aby każdy paznokieć był inny. Jako lakieromaniaczka często kupuję podobne lakiery różniące się w zasadzie lekko odcieniem. Postanowiłam użyć ich razem!!


Użyte lakiery wymieniając od kciuka:


- Joko - find your color mat J104
- Bell - glam wear 514
- Miss Sporty lasting color 515
- Bell - glam wear 513
- Miss Sporty lasting color 470

do utrwalanie i nadania połysku użyłam na koniec Essie GTG.





Lubicie takie połączenia??



28 komentarzy:

  1. Uwielbiam niebieski, ale nie w makijażu czy na paznokciach. Wyjątkiem jest tylko granatowy. Jakoś ten kolor mi nie pasuje w kosmetycznym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj skąd ja znak kupowanie podobnych odcieni:P ALe odcien odcieniowi nie równy hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez sobie tak tlumacze jak w domu dochodze do wniosku ze mamy podobny kolor ;)

      Usuń
  3. Świetnie ci to wyszło! Nawet lepiej niż wersja skittles (jak dla mnie przy dzikie)
    a twój niebieski misz masz jest świetny. W szczególnośći podobają mi się kolorki Miss sporty 470 (to już prawie zieleń ale morska więc jak najbardziej na miejscu! ) no i Bell 514 (chociaż wolałabym uzyskać efekt jaki jest w buteleczce no ale moze to wina naświetlenia ) Generalnie jestem na TAK!
    Pozdrawiam - Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze mój pragmatyk się odzywa: Po co ci to? :) Mi tam wystarczy jeden odcień danego koloru no jedynie ten z miss sporty jest inny. Dobrze że chociaż w lakierach potrafię się ograniczyć i nie mam jakiś wielkich zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię, najbardziej chyba w pomarańczach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. UWielbiam niebieski w każdej postaci, kocham ubóstwiam! Wszystkie kolory które pokazałaś są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, jak ładnie <3 Też tak zawsze chciałam, ale chyba nie mam tylu odcieni jednego koloru w swoim lakierowym zbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie wczoraj miałam się skusić na takie mani, lecz ciężko mi było dobrać kolory. muszę pędzić do drogerii i zaopatrzyć się w kilka nowych lakierów, aby móc stworzyć coś podobnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię niebieskości. Ja też skittlesuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. TE wszystkie odcienie skojarzyły mi się z głębią oceanu:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ostatnio mocna faze na niebieskosci - wczesniej nie przepadalam za nimi, a najbardziej lubie te rozmyte, lekko pastelowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie niebieskości raczej średnio się na paznokciach podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo ja też się źle czuję w paznokciach a'la sikttles więc może to coś dla mnie :) A niebieski na paznokciach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja do niebieskiego na swoich paznokciach niestety nadal nie mogę się przekonać - moje dłonie mają delikatnie oliwkowy odcień i to po prostu nie wygląda dobrze. Na Twoich natomiast prezentuje sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny efekt uzyskałaś. uwielbiam niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi sie podoba to polaczenie!
    Ja wogole kocham blekit na paznokciach (co jeszcze kilka lat temu wydawalo mi sie byc szczytem tandety).
    Najwiecej lakierow mam wlasnie w kolorze niebieskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo często kupowałam podobne nudziaki, ale mi przeszło :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Niebieskie lakiery przypominają mi wakacje w Grecji.Na + ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł :) Jeszcze nie widziałam takiego patentu na paznokcie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś się obijasz moja droga! Czekamy na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niebieski to zdecydowanie nie mój kolor, przynajmniej nie na paznokciach, ale u innych prezentuje się całkiem przystępnie.
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam niebieski na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie bardzo lubie niebieskie lakiery na paznokciach, do tej pory trafił mi się chyba tylko jeden odcień, który niezbyt fajnie współgrał z moim odcieniem skóry :) mój ulubiony lakier na lato to oczywiście też niebieski (http://7hillsofbeauty.blogspot.com/2013/06/rimmel-lycra-pro-420-aqua-cool.html), strasznie się boję, że go wycofali zmieniając buteleczki serii Lycra Pro... cóż, w razie czego będzie pretekst do tego, żeby znaleźć nowy ulubiony niebieski lakier ;)))

    pozdrawiam ze Stambułu!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.