piątek, 29 sierpnia 2014

"Odkryj w sobie piękno cz.1" - akcja tematyczna w Biedronce - co warto kupić?


Zawsze czekam na różne promocje kosmetyczne w sieciówkach/dyskontach, z ciekawością więc zajrzałam do Biedronki. Lubię kosmetyki BeBeauty bo wiem, że produkowane są przez Bell.

Przeglądając gazetkę nie było we mnie euforii a nawet pomyślałam sobie "eeee nuuuuda". Jedynie co zwróciło moją uwagę to puder HD i pomadki trwale barwiące usta.


Puder HD BeBeauty kosztował 9,99 i ma 9gram. Kupiłam bo pudrów matujących nigdy nie za wiele! Zauważyłam, że trochę bieli - zobaczymy jak będzie się zachowywał w ciągu dnia!


Najbardziej zaciekawiła mnie pomadka w płynie trwale barwiąca usta. Cena 6,99 jest na tyle ok, że kupiłam w ciemno aż dwa kolory. Przekonuję się coraz bardziej do kolorowych ust ale nadal nie lubię mieć warstwy pomadki na ustach - tint to idealne dla mnie rozwiązanie! Dostępne były 3 kolory i obstawiam, że są to te tinty Bell - klik tylko pod marka BeBeauty!

Jestem nimi trochę rozczarowana tzn nakrętki w ogóle nie odwzorowują koloru jaki uzyskamy :( Niżej możecie zobaczyć zdjęcie - wydawać by się mogło, że napisy dodałam na odwrót a tak nie jest!


Kolor 02 - po nakrętce powiedziałaby, że będzie to lekka brzoskwinka - otwierając produkt widzimy mocną pomarańcze a po użyciu mamy dość mocno różowe usta.

Kolor 03 - po nakrętce mocny róż, po otwarciu czerwień a na ustach delikatna czerwień wpadająca w cegłę.


Nie wiem czy były to udane zakupy, bo nie czuję się jakbym trafiła na mega okazję a z drugiej strony cieszę się, że za małe pieniądze mogę wypróbować pomadki typu tint :)

Wybieracie się po kosmetyki czy promocja Was nie kusi? co warto kupić w Biedronce według Was?

32 komentarze:

  1. Mnie jakoś w obecnej akcji nic nie kusi, mam to co potrzebuję i nie chcę zawalać się zbędnymi produktami. Za to czekam na 1 września kiedy to ruszy gazetka z "wyposarzeniem" wnętrz ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nic nie kusi z tej gazetki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... w ogóle nie widać koloru tych pomadek. Dość słabe... Ja kupiłam matową pomadkę Be Beauty, w różowym kolorze i ma niesamowite nasycenie koloru. Robiłam ostatnio recenzję. Ogólnie jak na takie niskie ceny, to niektóre z tych kosmetyków Be Beauty są całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie kusi właśnie ten puder HD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja odpuściłam, nic szczególnego mnie nie zainteresowało ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam dziś w biedronce i jedyne w co się zaopatrzyłam to dwa zeszyty i karteczki samoprzylepne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w biedronca kupuje tylko mango i płyn do mycia wc Agent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja duzo wiecej... Papier... Ser... Jedzenie dla kota... Mokre scereczki... Itd

      Usuń
  8. Również wybrałam liptint i po wczorajszych namiętnych testach sugeruję nakładać dwie albo i trzy cienkie warstwy - kolor jest i to niezły! U mnie trzyma się ok 4 godzin z piciem w międzyczasie, także póki co jest dobrze, chociaż trochę wysusza usta.

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyków to ja mam aż za dużo więc będę unikać biedronki w czasie promocji

    OdpowiedzUsuń
  10. Też sobie mam zamiar kupić ten puder ;) Ale zauważyłam, że niestety u mnie w Biedronce nie ma wszystkich rzeczy z gazetki ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie jakoś te produkty nie skusiły mimo że nastawiłam się na kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat z aktualnej gazetki nic mnie szczególnie nie zachęciło do odwiedzenia Biedronki, ale przyznam, że lubię bardzo od czasu do czasu poprzeglądać online co mają ciekawego w ofercie, a później wybrać się na zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja byłam mega podjarana tą akcją aż do czasu gdy zobaczyłam że nic ciekawego nie będzie. Kupiłam tylko lakier do paznokci i pomadkę matującą. Zastanawiałam się właśnie nad pomadką w płynie i już ją miałam w ręce ale w ostatniej chwili zmieniłam zdanie i nie żałuję widząc jakie te kolory na prawdę są. Teraz tylko czekam na 2 część :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym razem nic mnie nie zainteresowało z tej gazetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te tinty Bella były niesamowite! Mają piękne kolory i na maksa długo się trzymają, aż muszę zobaczyć czy to to samo.. Sporo makijażystów przerzuciło się na nie podczas sesji!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólnie gazetka jak dla mnie bardzo słaba. Zastanawiam się jedynie nad tym pudrem HD

    OdpowiedzUsuń
  18. Puder HD wydał mi się bardzo mały i zbity, nie skusiłam się. Ale za to wzięłam brązową kredkę do brwi i czerwoną pomadkę trwale barwiącą usta, spodziewałam się krwisto czerwonych ust, jednak efekt mnie przyjemnie zaskoczył, bo również nie przywykłam do malowania ust, a ta pomadka sprawdzi się świetnie dając delikatny i trwały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. własnie kończy mi się puder i nie wiem czy się na niego nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obecna gazetka wcale mnie nie zachwyciła, czekam na jej drugą część - może tam coś fajniejszego będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I jak oceniasz ten puder :)? Dziś zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki sobie tzn nie jest zly u wart ceny ale mialam nadzieje ze dluzej bedzie utrzymywal mat na twarzy :(

      Usuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.