niedziela, 30 listopada 2014

Sobota z Yankee Candle - Pink Honeysuckle.


Nie udaje mi się publikacja w soboty - zawsze coś wypada. Nie nie nie andrzejki - tym razem remont. Co się odwlecze to nie uciecze! Kolejnym woskiem Yankee Candle jest Pink Honeysuckle.


Nie znam się na seriach wosków ale wnioskuję, że ten pochodzi z serii simple home. Zapach w opakowaniu nie przypominał mi nic konkretnego. Tłumacząc nazwę zaczęłam się zastanawiać czy różowy wiciokrzew jest mi w ogóle znany i czy w rzeczywistości tak właśnie pachnie ;)


Po rozpaleniu
Pink Honeysuckle określam jako wosk intensywny, dość mocno perfumowany i kwiatowy. Przypomina mi zapach przyjemnego odświeżacza do powietrza - konkretnie nie powiem jakiego, bo nie wiem, ale jest to zapach tego właśnie typu. Nie będzie moim ulubieńcem choć otulił moje mieszkanie dość przyjemnym zapachem.



Wosk możecie kupić w sklepie internetowym Goodies.pl

Jeśli macie ochotę na ten wosk albo inne produkty Yankee Candle mam dla Was Kod zniżkowy do wykorzystania na Goodies.pl!

Kod upoważnia do 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty Yankee Candle. Ważny jest do końca 31.12.2014 i jest wielokrotnego użytku. Kod to: SMIETI



Napiszcie koniecznie czy tak mieliście ten wosk albo podzielcie się swoim ulubionym zapachem - a już za tydzień opiszę Wam kolejny wosk :)

5 komentarzy:

  1. Aż wstyd się przyznać, że nigdy nie używałam wosków :( ostatnio zapach w moim domu roztacza dyfuzor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatowe zapachy, moje ulubione! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety jeszcze nie używałam wosków YC ale zamierzam niedługo się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naklejka mnie nie przekonuje, tak samo zresztą jak kolor wosku. Kojarzy mi się jako mocny, intensywny i orientalny. Niemniej jednak mam jedną sztukę w domu i kiedyś będę musiała dać jej szansę. Liczę, że się polubimy. :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.