niedziela, 2 sierpnia 2015

Ulubione pędzle z włosia naturalnego marki Kavai.


Pędzle Kavai rozkochały mnie w sobie bardzo, mam ich całkiem sporą kolekcję wśród której są pędzle z włosia naturalnego i syntetycznego. Dziś opowiem Wam o ulubionych z włosia naturalnego. Jeśli jesteście ciekawe o których egzemplarzach mówię zapraszam do dalszego czytania.



Wszystkie pędzle są z białego włosia. Każdy jest niezwykle miękki i delikatny. Czyściłam je już wielokrotnie i zachwycona jestem nie tylko rodzajem włosia ale i trwałością wykonania. Pędzle pochodzą ze sklepu puderek.com.pl - niże przy ich opisie dodałam linki do każdego z nich bezpośrednio.

Kavai 21 - o tym pędzlu już wcześniej pisałam TUTAJ i moje zdanie na jego temat dalej jest niezmienne. Jest dość spory, lekko spiczasty. Idealny do nakładania pudru sypkiego i prasowanego na całą twarz. Cena 47,20zł - klik.

Kavai 19 - jest dość mały przez co bardzo precyzyjny. Można nakładać nim puder w miejsca trudniej dostępne oraz konturować policzki. Ja uwielbiam używać go do nakładania rozświetlacza. Nie wyobrażam sobie, że mogłoby go zabraknąć - jest świetny i gorąco Wam go polecam. Cena 25,60zł - klik.

Kavai 87 - mam w swoich zbiorach kilka pędzli tego typu - uważam, że to model uniwersalny i każdy powinien go mieć. Nadaje się do rozcierania cieni ale ja używam go do nakładania cienia na całą powiekę. Ma dość długie włosie, jest bardzo miękki i używanie go jest przyjemnością. Cena 17,20zł - klik.

Kavai 20 - na początku zdawał mi się zbędny ale jak zaczęłam go używać odkryłam jego fenomen. Jest specyficzny i przeznaczony do konkretnego celu. Używam go do konturowania, do nakładania rozświetlacza także się sprawdzi. Cena 29,90zł - klik.


Znacie te pędzle? Który spodobał Wam się najbardziej?

8 komentarzy:

  1. Nie mam tych pędzli,więc na ich temat nic nie powiem ale zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałaby mi się 19 do pudru pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaję się na coś podobnego do tej 20, do konturowania buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na 20 :)
    Niestety nie znam jeszcze tej marki pędzli.
    U mnie królują na razie Maestro i Hakuro

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwudziestka mnie intryguje. Taki dziwny ten pędzel, że aż chce się nim pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nr 20 i bardzo się z nim polubiłam, do tego stopnia, że mam ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nr 19 nadałby się pod oczy, właśnie takiego szukam i chyba się skuszę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio do nich wzdychalam i w sumie chyba muszę je kupić w końcu ! Numer 20 mnie intryguje!!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.