wtorek, 5 czerwca 2012

Paznokciowy loooook - czerń + złoto.


W majowym podsumowaniu miesiąca tzn Ulubieńcach pisałam o lakierze który odbarwił mi masakrycznie płytkę - do czasu gdy paznokcie nie odrosną [nie chce katować płytki pilniczkiem] zakrywam je ciemnymi lakierami.


Wczoraj wpadłam na pomysł połączenia czerni ze złotem - w ruch poszedł dawno nie używany czarny lakier GR i ukochany Essence. Kiedyś już pisałam o podobnym połączeniu czyli granacie i złocie teraz postanowiłam użyć ciemniejszej bazy i efektem jestem tak samo zachwycona!

 
Co użyłam:

- Golden Rose - fantastic color - nr 152
- Essence - make it golden 67


Tak samo jak w przypadku granatu takie połączenie podoba mi się szalenie!

a Wy co nim myślicie?


pozdrawiam - Smieti :*

28 komentarzy:

  1. mmmmmmm mi lajk it :) szykownie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Muszę sobie Make It Golden sprawić chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rajuśku! pełna klasa - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. siedzi u mnie na półeczce Make it golden od ponad pół roku i nie za bardzo miałam na niego pomysł, ale to połączenie z czernią bardzo mi się podoba... Dzięki za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale efekt mam ten sam lakier z GR i teraz wiem jak mogę go wykorzystać aby nie stał i nie sechł w pudełku :) przepięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie to wygląda :) dlaczego jeszcze nie mam make it golden, ja się pytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie również się podoba. Ale na razie czekam, aż moje paznokcie będą w normalnym stanie, bo teraz jest masakra. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. No świetne połączenie:) Ja lubię to złotko, ale tylko raz miałam je na paznokciach bo zmywanie tych drobinek mnie trochę zniechęca:P

    OdpowiedzUsuń
  10. coś pięknego :D wspaniałe połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenie złota i czerni na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda pięknie mimo, że nie lubię czarnego na paznokciach - złoty skutecznie łamie tą czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny bling bling! :) aż żałuję, że nie mam nic złotego w domu, bo bym sobie zmajstrowała coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda super :) muszę go kupić

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię połączenie złota z czernią :))

    OdpowiedzUsuń
  16. gites fasolka:) ale jaki masz pierscionek sliczny:>!

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wygląda! Chyba muszę się zaopatrzyć w "Make it golden". :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt zjawiskowy! Podoba mi się :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. aż mnie wzięło na czarny lakierek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne połaczenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba ten efekt! Ja kiedyś na czarny lakier nałożyłam circus confetti - top z essence. Moim zdaniem super!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie! no i teraz będę musiała sobie bling bling kupić ;) nie ma bata!:)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.