środa, 7 września 2011

Wyniki rozdania - Bikor!

Dostałam dziś maila z potwierdzeniem że wylosowana osoba polubiła na fb firmę Bikor a więc mogę ogłosić wyniki rozdania.

W rozdaniu można było wygrać całkiem nowy pełnowymiarowy produkt marki Bikor a dokładnie transparentny puder do stosowania na sucho i mokro!! możecie o nim poczytać tu [Klik] cena: 85zł.


Produkt wygrywa.......
Siouxie !!! gratuluje!



Wysyłam maila i czekam na odpowiedź 5 dni - jeśli do tego czasu nie dostane odpowiedzi zrobię kolejne losowanie!
Dziekuję firmię Bikor za ufundowana nagrodę a Wam za wzięcie udziały w rozdaniu :))

12 komentarzy:

  1. Tylko zazdrościć !

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga ma super szczęście ostatnio! chyba już 5 wygrana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Gratulacje dla Agnieszki! Szalejesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;) Chociaż nie ukrywam, że chciałabym to być ja ;p bo coś mi słabo idzie w konkursach ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. oh yeah :) wyobrażacie sobie teraz moją minę? szczęka uderza o ziemię raz po raz :)Smieti, dziękuję Tobie i Twojej maszynie losujacej :) Siouxie rządzi w rozdaniach hell yeah

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale szczęściara! :) Sama skusiłabym się na ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę :>

    OdpowiedzUsuń

Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.